Pagina 1 van 4

Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 27 okt 2016, 17:27
door Zweitse
Via een forumlid een aantal units kunnen kopen voor dit ontwerp van Troels, dus ook alvast maar even een topic starten.
Het zal wel weer een longterm project worden, maar ik zal proberen om het project voor volgend voorjaar (2017) afgerond te hebben :mrgreen:
De unit liggen op de plank en het hout is grotendeels op maat gezaagd. Volgende stap is het aankopen van de filter componenten.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 27 okt 2016, 18:59
door VintageHarry
Interessant ontwerp, ik ga je topic volgen :)

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: ma 05 dec 2016, 10:05
door MechanicalAnimal
Leuk! weer een troels, ik ga ff volgen :)

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: ma 05 dec 2016, 21:33
door Wowly
Aan de drivers ligt het niet, ben eigenlijk razend benieuwd hoe dat ie klinkt!!

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: ma 05 dec 2016, 21:38
door Zweitse
Wowly schreef:
Ben eigenlijk razend benieuwd hoe dat ie klinkt!!
Ik ook :mrgreen:

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: ma 05 dec 2016, 21:42
door dre
hds.gif
Even de gang er in houden. :mrgreen:

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: ma 05 dec 2016, 21:53
door Zweitse
Ja ja, het winkel mandje bij Rumoh zit al vol, maar eerst even de auto voor de APK.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: ma 05 dec 2016, 22:18
door wouter
Sorry, moet het zeggen.. wat een droomluidsprekers ;-)

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: ma 05 dec 2016, 22:27
door Zweitse
wouter schreef:
Sorry, moet het zeggen.. wat een droomluidsprekers ;-)
Nee, daar heb ik deze units voor liggen :wink:

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: za 24 dec 2016, 16:58
door Zweitse
Weer een stapje verder.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: di 27 dec 2016, 13:50
door Zweitse
Zo, en de laatste filteronderdelen zijn ook binnen :mrgreen:

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 29 dec 2016, 13:24
door Zweitse
Even bezig geweest met het opbouwen van de low/mid sectie van het filter. Voor het hoog ben ik vergeten om twee gaatjes bordjes te bestellen, dus die maar even op het verlanglijstje zetten voor een volgende bestelling ](*,)

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 29 dec 2016, 13:32
door ray5150
Ziet er keurig uit, Zweitse.
Heb je geen reststukjes triplex meer in huis ? daar gaat het ook heel goed mee.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 29 dec 2016, 13:37
door Zweitse
Nee, ik heb helaas geen triplex liggen. Ik vind deze bordjes wel lekker werken, maar om €6,95 verzendkosten te betalen voor twee stuks is mij net even te gek.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 29 dec 2016, 20:33
door ARK-Deurne
Mooie units Zweitse! Over de componenten maar te zwijgen :D zijn ze voor 4 februari klaar? :p

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 29 dec 2016, 21:27
door Zweitse
ARK-Deurne schreef:
Zijn ze voor 4 februari klaar? :p
Dat ga ik niet redden

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 29 dec 2016, 21:33
door PA5cAL1
Waar heb jij die bordjes gehaald? Ziet er namelijk wel fancy uit. Op zo'n MDF plabkje ziet er namelijk niet zo mooi uit voor eeb definitieve build.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: do 29 dec 2016, 21:39
door Zweitse
De bordjes komen van forum sponsor Rumoh.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: vr 30 dec 2016, 14:51
door Zweitse
Ondanks de kou toch nog even wat freeswerk gedaan voor de kasten, we moeten het tempo er toch een beetje in houden :mrgreen:

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: vr 30 dec 2016, 14:54
door dre
Goed bezig dus!

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: vr 30 dec 2016, 15:11
door Zweitse
dre schreef:
Goed bezig dus!
Ja, en we zijn nog maar op pagina 1 :mrgreen:

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: vr 30 dec 2016, 15:12
door ds23man
Als je een beetje stevig doorfreest, kun je handen aan de bovenfrees warmen.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: di 03 jan 2017, 16:07
door Zweitse
Filter voor de hoog sectie is ook klaar.
Volgende stap, kasten in elkaar lijmen.

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: di 03 jan 2017, 16:09
door ds23man
Hengelooo ga je makkelijk halen ( en anders haalt Dre je wel op met zijn fiets met 500AH accu).

Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)

Geplaatst: di 03 jan 2017, 16:13
door Zweitse
Nee, dat ga ik echt niet redden. Donderdag gewoon weer aan het werk, dan is het een beetje gedaan met de hobby uurtjes.