Pagina 1 van 1

Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: ma 10 okt 2016, 21:50
door dre
Om het bouw tempo er in te houden zijn de plannen voor het volgende project alweer onderweg. :mrgreen:

De units:2x Peerless hds-182 850439 en Accuton C33.

Van de Accuton is niets meer bekend helaas.
De peerless:
hds-182.JPG
De volgende punten staan nog een beetje open:
-2 units in een ruimte van 32 liter
-2 aparte ruimtes van 16 liter
-1 ruimte BR en eentje gesloten.(minder diepgang?)
-2 weg?
-2,5 weg?

Nu maar eens een ruimte voor een filter onderin de kast,want dat geklooi in de kast ben ik wel klaar mee. :lol:

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 18:39
door dre
Omdat ik het overzicht in dit topic een beetje begin te verliezen maar wat plaatjes. :lol:
DSC00734.JPG
DSC00735.JPG
DSC00736.JPG
DSC00737.JPG
Zelf lijkt 2x 16liter met het meest veelzijdig in ieder geval.

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 18:49
door knubbe
Gaat vast iets moois worden :) succes!

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 18:53
door dre
Ja,de verwachtingen zijn heel hoog.
Echt prachtige units.

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 19:26
door Zweitse
Dit ga ik even volgen, heb ook nog vier van die Peerless dingen liggen, alleen zijn die een slagje kleiner

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 19:39
door dre
Die van jou zijn de opvolgers. :wink:

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 20:02
door ds23man
peer.PNG
peer.PNG (38.87 KiB) 180 keer bekeken
:think: :think: :think: :think: :think: :shock:

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 20:04
door Zweitse
Die van jou zijn de opvolgers
Verrek, dat had ik helemaal niet gezien, zijn inderdaad qua bouw hele mooie units. Als de prestaties net zo zijn zit het wel goed.

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 20:05
door Zweitse
ds23man schreef:
peer.PNG

:think: :think: :think: :think: :think: :shock:
Lichtval neem ik aan?

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 20:27
door dre
Dat neem ik ook aan.

Maar Gerhard zoekt graag problemen. :lol:

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 20:28
door ds23man
Nee hoor, gewoon een rukfoto....... :mrgreen:

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 20:29
door dre
Da's zeker! :rofl:

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 20:42
door ray5150
Ik dacht dat ik een hoop projecten tegelijk had lopen, maar André doet er echt niet voor onder. :shock:

Re: Een lange termijn peerless vloerstander

Geplaatst: di 11 okt 2016, 21:05
door dre
Nee,en tegenwoordig word er ook nog wat afgemaakt ook! :shock: