Pagina 1 van 1
Boxsim vragen
Geplaatst: ma 10 okt 2016, 20:49
door sander1238
Re: Boxsim vragen
Geplaatst: ma 10 okt 2016, 20:54
door ds23man
De tekst in je eerste plaatje zegt al genoeg.
Re: Boxsim vragen
Geplaatst: ma 10 okt 2016, 21:11
door piet1955
Ja alle 3 de drivers op de zelfde plaats in de baffle zal niet lukken....... ook een afschuining van 40 cm.............
Re: Boxsim vragen
Geplaatst: ma 10 okt 2016, 21:23
door sander1238
piet1955 schreef:Ja alle 3 de drivers op de zelfde plaats in de baffle zal niet lukken....... ook een afschuining van 40 cm.............

Heb ik veranderd, blijft er nog 1 foutmelding over. Heb de T&S parameters gewoon van limp overgenomen, net als van de andere drivers die hij wel slikt?
Re: Boxsim vragen
Geplaatst: ma 10 okt 2016, 21:40
door sander1238

Was 1 vinkje vergeten

bedankt
zullen vast nog wel meer vragen komen

Re: Boxsim vragen
Geplaatst: ma 10 okt 2016, 22:06
door markbakk
Ik zou 'use acoustic phase' ook aanvinken.