Pagina 1 van 2
Zaagtafel
Geplaatst: za 01 okt 2016, 16:31
door bas focal m180
Mijn zaagtafel heeft het nagenoeg begeven..
Zaag kan niet meer in hoogte worden afgesteld er is iets afgebroken, en er zit geen kapje voor de veiligheid bij het zaagblad meer.
Dat laatste was voor mij geen probleem gewoon een kwestie van goed opletten, goed ervoor staan.
Wat is een goed zaagtafel, max €500,- .
Schuinzagen en grote stukken mdf moet ie kunnen.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 01 okt 2016, 17:35
door sander1238
Ik heb onlangs een bosch pts10 gekocht. Prima tafel hoor
Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 01 okt 2016, 17:37
door Zweitse
Heb ik ook, prima tafel
Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 01 okt 2016, 18:55
door bas focal m180
Daar zat ik ook aan te denken aan die bosch of de Makita MLT100
Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 01 okt 2016, 21:32
door dre
Voor fraai in verstek zagen heb je meer aan een goede cirkelzaag met geleider als aan een zaagtafel.

Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 14:40
door Shadow
Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 15:58
door sander1238
Dat is volgens mij meer een bouwplaats zaag, denk niet dat Bas dit bedoeld.
@Bas, mocht je de Bosch een keer willen testen dan ben je van harte welkom.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 16:04
door Olaf Analogue
Die Bosch pts10 is nu overal in de aanbieding, prijzen vanaf 328 euro. Het lijkt mij een heel mooi toestel voor dat bedrag.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 16:45
door Shadow
Nou je hebt overal profspul op marktplaats wat beter is als nieuwe bouwmarkt tafeltjes wou ik maar aangeven...
Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 16:48
door ds23man
Zit al tijden op marktplaats te kijken, maar dit komt niet echt voorbij:
Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 16:51
door Zweitse
Oei, die is wel heeeeeel mooi
Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 17:00
door sander1238
+1
Zou ik ook niet op mp zetten als ik er een zou hebben
Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 17:00
door ds23man
Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 02 okt 2016, 18:31
door sander1238
Zeker mooi maar niet echt voor de "gewone" hobbyisten.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: ma 03 okt 2016, 18:26
door bas focal m180
Olaf Markus schreef:Die Bosch pts10 is nu overal in de aanbieding, prijzen vanaf 328 euro. Het lijkt mij een heel mooi toestel voor dat bedrag.
De advertentie zegt met onderstel, dan is ie aldaar erg goedkoop.€351,-
https://www.praxis.nl/gereedschap-insta ... -t/5281408
Re: Zaagtafel
Geplaatst: di 04 okt 2016, 15:54
door bas focal m180
dre schreef:Voor fraai in verstek zagen heb je meer aan een goede cirkelzaag met geleider als aan een zaagtafel.

Heb ik gehad maar dat vond ik ondingen.
Straks ff kijken bij Praxis, en regelen dat een deel van de kosten thuis word gesponsord.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: di 04 okt 2016, 16:49
door Olaf Analogue
€ 340,- bij de Obi.
dat zou voor jou ook nog te doen zijn.
http://www.obi.de/decom/product/Bosch_T ... ageSize=72
Re: Zaagtafel
Geplaatst: di 04 okt 2016, 19:32
door bas focal m180
Bij de praxis is wel lekker makkelijk is om de buurt en i.v.m garantie en een btw bon ervan wil, is toch een kleine 70 euro retour.
Daar komt bij dat ik geld niet meer zo makkelijk laat rollen als vroeger, bewuster en minder financiële middelen, aangezien de machine ook voor het bedrijf gebruikt zal worden is delen kosten ergens ook wel rieel.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: di 18 okt 2016, 18:11
door bas focal m180
BESTELD bij de praxis voor €351,- incl btw.

Volgende week ophalen.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:27
door bas focal m180
Oude zaagtafel is afgelopen week opgehaald.
Ik denk zal de nieuwe eens klaar gaan maken voor gebruik.
Doos geopend, alles eruit gehaald en ja hoor, een hoop ontbreekt niet alleen boutjes en moertjes maar echt van alles en nog wat.
Hoe men dit voor elkaar krijgt is mij een raadsel.
Maandag eens bellen met Bosch. Nu moeten ze niet gaan zeuren waarop ik nu pas de doos openmaak want dat maakt geen ene moer uit, had het er dan wel ingezeten net na ik het gekocht heb, NEE, nou dan. Ik ben niet verplicht om de doos gelijk te openen.
En met een beetje kennis van zaken kan je zo zien dat ie niet één keer gebruikt is. Geen stof en een nieuw zaagblad.
Foto's van de doos en verpakkingen materiaal gemaakt.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 29 apr 2017, 20:16
door Shadow
Da's lekker dan

Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 29 apr 2017, 20:23
door beijert
Zou contact op nemen met Praxis, direct een nieuwe mee.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 29 apr 2017, 22:35
door Barry2001
Ontbreekt er dan niet een doos, als er zoveel niet bij zit, dat het totale pakket uit 1 doos meer bestaat dan wat je in huis hebt? Wat je mist, is dat wel inclusief wat je gekocht hebt, of was het de bedoeling dat je dit er los bij zou kopen?
Retourneren, binnen 2 weken altijd zonder opgaaf van reden. Verpakking openen om te bekijken mag altijd, retourneren igv ondeuglijkheid kan zowiezo na 2 weken ook nog:
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren
Maar gekocht bij de Praxis? Wat m'n voorganger ook zegt, ff daar langsgaan en niet bellen met Bosch, die verwijzen je toch door naar de verkopende partij. En kan me niet voorstellen dat die moeilijk doen in dit geval.
Re: Zaagtafel
Geplaatst: za 29 apr 2017, 23:53
door Shadow
Zat een half jaar tussen Barry

Re: Zaagtafel
Geplaatst: zo 30 apr 2017, 0:06
door Barry2001
Ok, ik zie het nu ja, die had ik gemist. Evengoed maar terug naar de Praxis dan, zo kan Bas er ook niks mee.