Pagina 1 van 1

Vifa monitor speaker

Geplaatst: ma 01 aug 2016, 20:48
door Zweitse
Omdat ik nog wat spulletjes had liggen toch maar een start gemaakt met nog een project :lol:
Bedoeling is om middels dit project mij een beetje te verdiepen in het meten van de luidsprekers en het zelf ontwikkelen van het filter
Afmeting kast: 23x39x31cm, BxHxD
Type kast: BR
Gebruikte units: Vifa M18WO-09-08 en Vifa D27TG-35-06

Kast zijn zover klaar dat ik de gaten voor de unit kan frezen, daarna mooi aflakken met Osmo hardwax oil

Re: Vifa monitor speaker

Geplaatst: ma 01 aug 2016, 21:12
door dre
Prima warming up voor het echte project! :goedzo:

Re: Vifa monitor speaker

Geplaatst: ma 01 aug 2016, 22:11
door richard
Het zit in ieder geval al fraai in de fineer.

Re: Vifa monitor speaker

Geplaatst: ma 01 aug 2016, 23:45
door Zweitse
richard schreef:
Het zit in ieder geval al fraai in de fineer.
Dat is olijfessen, eigenlijk zonde om er gaten in te frezen :mrgreen:

Re: Vifa monitor speaker

Geplaatst: di 02 aug 2016, 8:28
door A3Baak
Zoooo heee :o , dat is een mooi doosje :mrgreen: