Pagina 1 van 1

HU met classe D versterkers

Geplaatst: vr 07 jul 2006, 16:33
door Henkjan
ik had ergens gehoord dat er ondertussen HU (voor de auto dus) met classe D versterkers zijn (ik meen Alpine in elk geval), kan er echter niets meer over vinden (en ook op SYS kom ik niet verder), iemand die hier meer van weet?

Geplaatst: vr 07 jul 2006, 20:15
door weidok
hier een klasse D op 12 volt

http://www.redwineaudio.com/Clari_T_Customization.html

Blaupunkt en Panasonic hebben ook klasse D eindtrappen op 12 V !!

Blaupunkt PA 275
- Class T amplifier * 2/1 Channel Bridgeable Amplifier * 2x75 Watts or 1x200 Watts Bridged (4 ohm) * 2 Ohm Stable * Variable Low Pass and High Pass Crossovers

Geplaatst: vr 07 jul 2006, 20:56
door Bertje
Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
Rob.

Geplaatst: vr 07 jul 2006, 21:05
door weidok
Bertje schreef:
Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
Rob.
Alpine heeft ze ook... :)

nog een linkje :)

http://www.hifisoundconnection.com/Shop ... /SFV/30046

Geplaatst: za 08 jul 2006, 12:47
door Henkjan
Bertje schreef:
Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
dan was dat dus een mooi geval van wishfull thinking van m'n geheugen :oops: jammer, had net gehoopt dat er een mooie headunit met DVD en 4*50W classe D zou zijn zodat ik zonder versterker en wisselaar uitkan in m'n Oudi en toch goed geluid......

en toch heb ik ergens iets als een Alpine headunit met classe D versterkers gezien