Pagina 1 van 1
HU met classe D versterkers
Geplaatst: vr 07 jul 2006, 16:33
door Henkjan
ik had ergens gehoord dat er ondertussen HU (voor de auto dus) met classe D versterkers zijn (ik meen Alpine in elk geval), kan er echter niets meer over vinden (en ook op SYS kom ik niet verder), iemand die hier meer van weet?
Geplaatst: vr 07 jul 2006, 20:15
door weidok
hier een klasse D op 12 volt
http://www.redwineaudio.com/Clari_T_Customization.html
Blaupunkt en Panasonic hebben ook klasse D eindtrappen op 12 V !!
Blaupunkt PA 275
- Class T amplifier * 2/1 Channel Bridgeable Amplifier * 2x75 Watts or 1x200 Watts Bridged (4 ohm) * 2 Ohm Stable * Variable Low Pass and High Pass Crossovers
Geplaatst: vr 07 jul 2006, 20:56
door Bertje
Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
Rob.
Geplaatst: vr 07 jul 2006, 21:05
door weidok
Bertje schreef:Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
Rob.
Alpine heeft ze ook...
nog een linkje
http://www.hifisoundconnection.com/Shop ... /SFV/30046
Geplaatst: za 08 jul 2006, 12:47
door Henkjan
Bertje schreef:Nou...klasse D eindtrappen heeft zo ongeveer elk merk wel in het assortiment tegenwoordig. In Hu's dus niet.
dan was dat dus een mooi geval van wishfull thinking van m'n geheugen

jammer, had net gehoopt dat er een mooie headunit met DVD en 4*50W classe D zou zijn zodat ik zonder versterker en wisselaar uitkan in m'n Oudi en toch goed geluid......
en toch heb ik ergens iets als een Alpine headunit met classe D versterkers gezien