Pagina 1 van 2

Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 17:28
door ds23man
Zie titel.

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 17:34
door bas focal m180
Ben niet zo actief.
Ben benieuwd waar of wat er is.

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 17:42
door Henkjan
wel ergens waar er internet is:
Laatst bezocht: di 28 jun 2016 12:34

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:19
door ds23man
Als er iets met van die glazen flessen is, reageert hij meestal direct. Nu dus niet.

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:22
door AatV
Ik wil inderdaad wel een beetje commentaar, anders blijft mijn laatste topic zo leeg. :(

groet,
Aat

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:25
door ds23man
AatV schreef:
Ik wil inderdaad wel een beetje commentaar, anders blijft mijn laatste topic zo leeg. :(

groet,
Aat
Al geregeld! :mrgreen:

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:28
door AatV
Ik zei commentaar, geen reactie! :mrgreen:

groet,
Aat

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:29
door ds23man
Ook al weer geregeld. :lol:

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 19:13
door ray5150
ds23man schreef:
Als er iets met van die glazen flessen is, reageert hij meestal direct. Nu dus niet.
We lokken hem. :mrgreen:
Bols_Blue_Curacao__25594_1378723715_1280_1280.jpg

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 20:20
door meiborg
Slecht nieuws lieve mensen, Anne heeft het uitgemaakt met Zelbouwaudio.nl :twisted:

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 21:45
door bas focal m180
meiborg schreef:
Slecht nieuws lieve mensen, Anne heeft het uitgemaakt met Zelbouwaudio.nl :twisted:
????

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: di 28 jun 2016, 22:52
door OpaBert
:think: Ook niet in de kantine

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 9:36
door meiborg
Moet zeggen dat ik mij toch ook wel ongerust maak inmiddels, een dagje alla, maar het is niets voor Anne om zolang stil te zijn!?

Mvg Reinder

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 11:43
door OpaBert
Ja hier nog een :(

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 14:23
door ds23man
En opeens is ie er weer! :proost:

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 14:35
door bas focal m180
Hij kon niet typen, cavia's hadden in zijn vingers gebeten. :mrgreen:

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 17:05
door ds23man
En ook weer weg, was blijkbaar een eenmalig optreden. :?

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 20:25
door Ah!buis
Nou moe, wat een drukte :o
Er gebeurt hier de laatste tijd niet zoveel, lijkt wel komkommertijd.En dan kregen we gister ook nog komkommersoep. :lol:
Dus maar een beetje :sure: vreemd gegaan :shock: , ja bij DIYaudio. Daar kunnen ze er ook wat van #-o
Anne

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 20:38
door ray5150
Ah!buis schreef:
Dus maar een beetje :sure: vreemd gegaan :shock: , ja bij DIYaudio.
:shock: :shock: [-X :lucht:

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 20:38
door ds23man
Ouwe viespeuk! :lol:

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 22:18
door AatV
Ah!buis schreef:
Dus maar een beetje :sure: vreemd gegaan :shock: , ja bij DIYaudio. Daar kunnen ze er ook wat van #-o
Anne
Ja, van die EL36 circuits bij DIY naar de PL519 hier is een hele upgrade. :hide:

groet,
Aat

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: wo 29 jun 2016, 23:36
door Ah!buis
AatV schreef:
Ja, van die EL36 circuits bij DIY naar de PL519 hier is een hele upgrade. :hide:

groet,
Aat
Was dat maar zo, ze hebben daar ook de mogelijkheden van zo'n buis allang ontdekt :(
En je weet, vele varkens enz., en daar vliegt de prijs de pan uit :cry:
Een aardig, nog betaalbaar, buisje is de PL504.Ongeveer de PL36 maar iets sterker.
Anne

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: do 30 jun 2016, 14:36
door SSassen
Bebaarde oude mannen en buizen, da's toch een gouden combinatie, uren en uren lees- en luisterplezier :D

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: vr 27 apr 2018, 11:16
door Ah!buis
Dat ik zo nu en dan even verdwijn, ach kan gebeuren.
Maar nu is Ray al een tijdje verdwenen, zelfs niet gezien bij Joram's verjaardag :(
Zou er iets aan de hand zijn :? Of teveel werk :-s
Anne

Re: Waar is Anne gebleven?

Geplaatst: vr 27 apr 2018, 11:29
door ds23man
Mis hem ook al een tijdje. :think: