Pagina 1 van 2
Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 17:28
door ds23man
Zie titel.
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 17:34
door bas focal m180
Ben niet zo actief.
Ben benieuwd waar of wat er is.
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 17:42
door Henkjan
wel ergens waar er internet is:
Laatst bezocht: di 28 jun 2016 12:34
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:19
door ds23man
Als er iets met van die glazen flessen is, reageert hij meestal direct. Nu dus niet.
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:22
door AatV
Ik wil inderdaad wel een beetje commentaar, anders blijft mijn laatste topic zo leeg.
groet,
Aat
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:25
door ds23man
AatV schreef:Ik wil inderdaad wel een beetje commentaar, anders blijft mijn laatste topic zo leeg.
groet,
Aat
Al geregeld!

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:28
door AatV
Ik zei commentaar, geen reactie!
groet,
Aat
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 18:29
door ds23man
Ook al weer geregeld.

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 19:13
door ray5150
ds23man schreef:Als er iets met van die glazen flessen is, reageert hij meestal direct. Nu dus niet.
We lokken hem.
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 20:20
door meiborg
Slecht nieuws lieve mensen, Anne heeft het uitgemaakt met Zelbouwaudio.nl

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 21:45
door bas focal m180
meiborg schreef:Slecht nieuws lieve mensen, Anne heeft het uitgemaakt met Zelbouwaudio.nl

????
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: di 28 jun 2016, 22:52
door OpaBert

Ook niet in de kantine
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 9:36
door meiborg
Moet zeggen dat ik mij toch ook wel ongerust maak inmiddels, een dagje alla, maar het is niets voor Anne om zolang stil te zijn!?
Mvg Reinder
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 11:43
door OpaBert
Ja hier nog een

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 14:23
door ds23man
En opeens is ie er weer!

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 14:35
door bas focal m180
Hij kon niet typen, cavia's hadden in zijn vingers gebeten.

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 17:05
door ds23man
En ook weer weg, was blijkbaar een eenmalig optreden.

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 20:25
door Ah!buis
Nou moe, wat een drukte
Er gebeurt hier de laatste tijd niet zoveel, lijkt wel komkommertijd.En dan kregen we gister ook nog komkommersoep.
Dus maar een beetje

vreemd gegaan

, ja bij DIYaudio. Daar kunnen ze er ook wat van
Anne
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 20:38
door ray5150
Ah!buis schreef:
Dus maar een beetje

vreemd gegaan

, ja bij DIYaudio.

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 20:38
door ds23man
Ouwe viespeuk!

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 22:18
door AatV
Ah!buis schreef:
Dus maar een beetje

vreemd gegaan

, ja bij DIYaudio. Daar kunnen ze er ook wat van
Anne
Ja, van die EL36 circuits bij DIY naar de PL519 hier is een hele upgrade.
groet,
Aat
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: wo 29 jun 2016, 23:36
door Ah!buis
AatV schreef:Ja, van die EL36 circuits bij DIY naar de PL519 hier is een hele upgrade.
groet,
Aat
Was dat maar zo, ze hebben daar ook de mogelijkheden van zo'n buis allang ontdekt
En je weet, vele varkens enz., en daar vliegt de prijs de pan uit
Een aardig, nog betaalbaar, buisje is de PL504.Ongeveer de PL36 maar iets sterker.
Anne
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: do 30 jun 2016, 14:36
door SSassen
Bebaarde oude mannen en buizen, da's toch een gouden combinatie, uren en uren lees- en luisterplezier

Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: vr 27 apr 2018, 11:16
door Ah!buis
Dat ik zo nu en dan even verdwijn, ach kan gebeuren.
Maar nu is Ray al een tijdje verdwenen, zelfs niet gezien bij Joram's verjaardag
Zou er iets aan de hand zijn

Of teveel werk
Anne
Re: Waar is Anne gebleven?
Geplaatst: vr 27 apr 2018, 11:29
door ds23man
Mis hem ook al een tijdje.
