Marius stelt zich ook even voor
Geplaatst: do 02 jun 2016, 14:35
Hallo,
Ik ben hier nieuw, daarom stel ik me even voor.
Ben vader van 5 kinderen, woon in het Groene Hart van Holland (Zuid Holland) en heb als hobby's muziek, techniek en orgelspelen.
De reden van mijn aanmelding is vanwege mijn elektronisch orgel waar meerdere luidsprekers in zitten. De geluidsweergave wil ik graag optimaliseren, zodat het zo natuurgetrouw mogelijk gaat klinken.
Marius
Ik ben hier nieuw, daarom stel ik me even voor.
Ben vader van 5 kinderen, woon in het Groene Hart van Holland (Zuid Holland) en heb als hobby's muziek, techniek en orgelspelen.
De reden van mijn aanmelding is vanwege mijn elektronisch orgel waar meerdere luidsprekers in zitten. De geluidsweergave wil ik graag optimaliseren, zodat het zo natuurgetrouw mogelijk gaat klinken.
Marius