Pagina 1 van 1

twee weg set , met monacor units.

Geplaatst: do 04 nov 2004, 21:37
door erik klijnsmit
dit is waar ik op het moment aan bezig ben,

een 2-weg setje , bestaande uit de sph 200ke woofer , en de dt254 tweeter van monacor.
de woofer zit in een 55 literkist met twee reflexpoorten afgestemd op 29hz -3db.
ik filter ergens op 4khz (gaat heel goed met monacor)
zonder filter insetten ging jammer genoeg niet met deze woofer :(

op de fot zijn ze nog blank , maar vanavond heb ik ze koloniaal gebeitst mbv een verfspuit.

oh ja , het is gewoon underlayment , vurenhout. :lol:

Afbeelding

Geplaatst: do 04 nov 2004, 23:34
door teacher
4K?

Gaat die woofer niet onzettend beamen dan?

t.

Geplaatst: vr 05 nov 2004, 10:08
door gerdinio
Ziet er niet slecht uit erik, hou ons op de hoogte voor het verdere verloop dus fotokes maken hé :wink:
Wat ik mij eigenlijk toch al een tijdje afvraag, wat is het voordeel van 2 reflex poorten?

grtz Gerdinio