Pagina 1 van 1

Nieuw dus even voorstellen

Geplaatst: vr 27 mei 2016, 11:56
door NewSound
Hallo iedereen,

Bij deze heb ik mij aangemeld op dit forum omdat ik mij toch actiever op wil stellen in het zelf bouwen van audio apparatuur. Ik lees al enige tijd met grote interesse mee bij diverse onderwerpen om me te oriënteren wat ik uiteindelijk wil bereiken binnen de zelfbouw audio.

Ik hoop dus eigenlijk dat ik hier veel van jullie kennis en expertises kan leren.

Mijn huidige audio setup is als volgd:

Denon dp-47f platenspeler met Denon dl110 element
Denon avr 3803 versterker
B&W 603s3 speakers

Ik hoop jullie vaak lastig te mogen vallen met diverse vragen,

mvg sander

Re: Nieuw dus even voorstellen

Geplaatst: vr 27 mei 2016, 12:20
door Henkjan
Hallo Sander, welkom hier!

Heb je morgen tijd om naar Breda te komen?

Re: Nieuw dus even voorstellen

Geplaatst: vr 27 mei 2016, 12:42
door NewSound
Dank je, nee dat gaat helaas niet lukken in verband met verplichtingen en nog een platenbeursje waar ik al naar toe ga. Ook is het voor mij best een stukje rijden naar Breda maar wellicht in de toekomst!

Mvg sander

Re: Nieuw dus even voorstellen

Geplaatst: vr 27 mei 2016, 14:55
door RobertD
Een vinylliefhebber erbij, welkom!
Mooie draaitafel. Naar welk vinylbeursje ga jij morgen?

(ik ga nl. ook niet naar Breda :-$ )

Re: Nieuw dus even voorstellen

Geplaatst: vr 27 mei 2016, 16:15
door NewSound
De platenbeurs in Edam op het kaaspop festival, georganiseerd door record planet :) Ben er nog nooit geweest dus weet ook niet wat ik er van moet verwachten. Ik ben nog niet heel lang bezig hoor met vinyl maar mijn schoonvader heeft me eigenlijk aangestoken :)