Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: wo 18 mei 2016, 16:22
door Piet1950
Hallo allemaal,

Ik ben niet nieuw met zelfbouw, maar wel nieuw op dit forum.
Als gepensioneerd Elektronisch Ontwerper (65) heb ik reeds zeer diverse elektronische schakelingen ontworpen. Met de nadruk op analoge- en vermogens-elektronica. Nu ben ik meestal actief met ontwerp en bouw van buizenversterkers. Inmiddels meer dan 20 stuks.
Zie het bijgevoegde voorbeeld.
versterkers6l6.jpg
Ik hoop hier ook nog wat te kunnen bijdragen en bijleren. Daar ben ik nog niet te oud voor.

Piet

Re: Even voorstellen

Geplaatst: wo 18 mei 2016, 16:44
door Kappa7
Hoi Piet,

Welkom hier.
Ik ben erg benieuwd naar jou creaties.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: wo 18 mei 2016, 17:20
door Henkjan
Hallo Piet, welkom hier!

Goede timing voor de aanmelding, kan je meteen velen van de leden in t echt kennis mee maken op de luisterdag in Breda over 10 dagen

Re: Even voorstellen

Geplaatst: wo 18 mei 2016, 18:17
door Barry2001
Leuk, een buizenman erbij, welkom!