Even voorstellen
Geplaatst: wo 18 mei 2016, 16:22
Hallo allemaal,
Ik ben niet nieuw met zelfbouw, maar wel nieuw op dit forum.
Als gepensioneerd Elektronisch Ontwerper (65) heb ik reeds zeer diverse elektronische schakelingen ontworpen. Met de nadruk op analoge- en vermogens-elektronica. Nu ben ik meestal actief met ontwerp en bouw van buizenversterkers. Inmiddels meer dan 20 stuks.
Zie het bijgevoegde voorbeeld.
Ik hoop hier ook nog wat te kunnen bijdragen en bijleren. Daar ben ik nog niet te oud voor.
Piet
Ik ben niet nieuw met zelfbouw, maar wel nieuw op dit forum.
Als gepensioneerd Elektronisch Ontwerper (65) heb ik reeds zeer diverse elektronische schakelingen ontworpen. Met de nadruk op analoge- en vermogens-elektronica. Nu ben ik meestal actief met ontwerp en bouw van buizenversterkers. Inmiddels meer dan 20 stuks.
Zie het bijgevoegde voorbeeld.
Ik hoop hier ook nog wat te kunnen bijdragen en bijleren. Daar ben ik nog niet te oud voor.
Piet