Pagina 1 van 2

CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 13:08
door carbon
Heej mensjes vraagje..

Ik heb een CEC 340cd gescoord van de kringloop, deze speeld alle Philipsen de deur uit.
Zou graag willen weten welke dac in deze speler it..nergens op internet te vinden..

Weet iemnd hier welke dac chip er in de 340cd it?
Het is de speler op de film in mijn hardschrift..

Ik zou enorm geholpen zijn ..

Carbon.

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 13:53
door SARK
Schroef 'm eens open ....

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 13:57
door carbon
..

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 13:58
door Olaf Analogue
Een foto van de binnenkant.

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 14:41
door ds23man
De dac zit op de onderkant van de print! :lol:

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 14:45
door carbon
lol hahaha

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 14:46
door carbon
ds23man schreef:
De dac zit op de onderkant van de print! :lol:
ik zeg LC7881 maar wie nog meer haha

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 14:54
door ds23man
Op een aantal andere fora heb je deze vraag ook al gesteld. :mrgreen:

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 15:07
door hannesie
ds23man schreef:
Op een aantal andere fora heb je deze vraag ook al gesteld. :mrgreen:
En nu komt tie naar het meest slimme forum. :rofl:

Maar bij mijn Philips 753 zit de DAC chip ook aan de onderkant gemonteerd
En die CD speler (CEC 340cd) is niet geregistreerd in de database waar je dit altijd kunt vinden.

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 15:11
door carbon
hannesie schreef:
ds23man schreef:

Maar bij mijn Philips 753 zit de DAC chip ook aan de onderkant gemonteerd
En die CD speler (CEC 340cd) is niet geregistreerd in de database waar je dit altijd kunt vinden.
Daarom de vraag ook haha

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 19:05
door ray5150
Heb je een schroevendraaier in huis ?

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 19:07
door ds23man
Dat heeft ie, de kap heeft ie er al af gekregen.

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 19:27
door ray5150
Nee, dat was een foto van Olaf Markus.

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 20:31
door Ah!buis
Als ze zo moeilijk doen is het typenummer op 't IC vermoedelijk ook uitgeveegd.
Anne

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 21:54
door SARK
@carbon
Hoe lang laat je ons nog in spanning zitten .... schroef dat ding nu eens open :!:

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 22:02
door pappaleo
Schroevendraaier is in bestelling bij gereedschap online :lol:

Re: CEC 340cd

Geplaatst: ma 09 mei 2016, 22:10
door RobertD
http://www.dutchaudioclassics.nl/the_co ... rter_list/

Afgaand op de spelers uit dezelfde periode inderdaad de 7881.
Leuke spelers, ik heb zelf ooit dezelfde gehad.

Re: CEC 340cd

Geplaatst: di 10 mei 2016, 4:00
door carbon
SARK schreef:
@carbon
Hoe lang laat je ons nog in spanning zitten .... schroef dat ding nu eens open :!:
ben er zuinig op juist omdat ze haast niet te krijgen zijn, ding klinkt ontzettend mooispeeld zo mooi. als het niet nodig is om hem uitelkaar de schoeven liever niet.

Re: CEC 340cd

Geplaatst: di 10 mei 2016, 7:40
door ray5150
En als je dan weet wat voor Dac chip erin zit, wat dan nog ?

je vind het een fijn ding, je hebt er plezier van. maak je toch niet druk om. :relax:

Re: CEC 340cd

Geplaatst: di 10 mei 2016, 8:07
door carbon
is ook weer zo heb je gelijk in', wil er alleen veel over lezen..omdat hij de Philipsen (cd160 en 781) er volledig uitspeeld

Re: CEC 340cd

Geplaatst: di 10 mei 2016, 8:15
door carbon
RobertD schreef:
http://www.dutchaudioclassics.nl/the_co ... rter_list/

Afgaand op de spelers uit dezelfde periode inderdaad de 7881.
Leuke spelers, ik heb zelf ooit dezelfde gehad.
ja ok zo zat ik ook al te denken

Re: CEC 340cd

Geplaatst: di 10 mei 2016, 9:40
door pappaleo
carbon schreef:
..omdat hij de Philipsen (cd160 en 781) er volledig uitspeeld
The Voice of ZBA... the battle :hide:

Re: CEC 340cd

Geplaatst: di 10 mei 2016, 9:57
door Olaf Analogue
Hmmmm. wat een nostalgie......cd spelers.....heb ik ook ooit gehad, maar toen was ik nog jong.....

Re: CEC 340cd

Geplaatst: di 10 mei 2016, 10:17
door pappaleo
Olaf Markus schreef:
Hmmmm. wat een nostalgie......cd spelers.....heb ik ook ooit gehad, maar toen was ik nog jong.....
en nu..... ?

Re: CEC 340cd

Geplaatst: di 10 mei 2016, 10:30
door Olaf Analogue
Nu een mediacenter in een silverstone behuizing, met 16 GB ram, Intel I5 en 8 terabyte opslag, fluisterstil.
Al mijn cd’s ingelezen en opgeslagen als AIFF. Een betaalde versie van Jriver via ASIO naar mijn TDA1541 dac (toch nog een stukje nostalgie)
En een Tablet om lekker door je cd’s te kunnen jagen en nummertjes te kunnen spelen. Geen gezoek meer tussen de cd’s en het verwisselen van schijfjes.
Dan heb je ook niet meer dat er naar een paar uur luisteren 20 open doosjes en 20 losse schijfjes om je cd speler heen liggen.