condensator serie of??
Geplaatst: vr 08 apr 2016, 20:05
hoi
welke elektro knobbel kan deze timmerman op weg helpen.
ik moet een condensator van 15uF hebben voor in het hoog
nu heb ik liggen 1x 10uF
1x 4,70uF
1x 0.33uF
bij elkaar kom ik dan aan de 15,03uF
ik neem aan dat die 0.03uF meer niet erg is??
en hoe moet ik deze aansluiten?
alles in serie (achter elkaar?)
alles parallel (alles naast elkaar?)
en zijn samengestelde condensatoren in dit geval muzikaal minder ?
of kan ik beter 1 condensator van 15uF gaan kopen??
welke elektro knobbel kan deze timmerman op weg helpen.
ik moet een condensator van 15uF hebben voor in het hoog
nu heb ik liggen 1x 10uF
1x 4,70uF
1x 0.33uF
bij elkaar kom ik dan aan de 15,03uF
ik neem aan dat die 0.03uF meer niet erg is??
en hoe moet ik deze aansluiten?
alles in serie (achter elkaar?)
alles parallel (alles naast elkaar?)
en zijn samengestelde condensatoren in dit geval muzikaal minder ?
of kan ik beter 1 condensator van 15uF gaan kopen??