Pagina 1 van 1

Vox 200 ke maar dan cemona-achtig.

Geplaatst: za 24 jun 2006, 22:16
door franks
hallo,

vele mooie ontwerpen ook hier, ik ben zelf met een project bezig maar weet even niet goed hoe hier de foto's te posten , dus maar even een link naar mijn topic op het ht-forum

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41295.0

groet frank

Geplaatst: zo 25 jun 2006, 12:34
door Henkjan
mooie speaker!

foto's kan je gewoon attachen aan een bericht, direct vanaf je computer dus