Pagina 1 van 1

Kenwood KT1100D afstellen

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 23:13
door buisje
Ik heb deze tuner werkeloos in de kast staan en zou m weer in gebruik willen nemen is een leuk ding. Echter staat ie 0.05Mhz naast de zender en ik vind de sound ook niet meer zo goed als vroeger.

Kan iemand deze voor mij afstellen of zou dat zelf te doen zijn ? (ingangs ciruit op minimale vervorming etc)

Re: Kenwood KT1100D afstellen

Geplaatst: di 08 mar 2016, 0:27
door ray5150
https://www.tubejack.nl/

Ik had een paar jaar terug hetzelfde probleem met mijn Sony Tuner.
Jack heeft deze vlot en tegen een hele redelijke prijs opnieuw afgeregeld.

:goedzo: :goedzo:

Re: Kenwood KT1100D afstellen

Geplaatst: di 08 mar 2016, 11:03
door buisje
ZAl hem eens contacteren thanks !