Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Geplaatst: ma 07 mar 2016, 21:28
Indien je op 28 mei 2016 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.
Entree is al jaren 7,5 euro.
Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....
PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is
1 HJ / dt3w (desktop 3 weg) en de OOOB speakers ; ncore versterker
2 Kuiperik / Paper Hatt's MkIII
3 AatV /Arcturusbuizenvoorversterker
en evt SE eindversterkers 9EL156)
4 Barry 2001 / GU50PP versterker, de versterker van het jaar 2015!!
5 Pappaleo / Inimini speakers en sony cdp-x77es
6 Sander 1238
7 ray5150 / X-Ray MKII
8 Hannesie / Bron en vertalers van de digitale naar het analoge domein
9 Knuisje / ZBA Composiet versterker
10 Meanman64 / Amp TSSA-V2
11 hsmeets / 2.1 set inclusief Minisharc+AAFDAC2+UcD electronica indien af en SBtouch als speler
12 cool / Verzoek: weer ijs van Bas!!!
13 Floeper
14 Molekuul / SE300B met voorversterker, Aikido
15 BertDB
16 FR_aad
17 Kappa7 / TDA7293 parallel SET versterker
18 John P / Patenspelert
19 Hans Nootdorp / enthousiast voor een DLCP workshop!
20 Toetertje
21 Asterduc
22 Tino
23 Dre / Klassieke 3-weg (dre: welke speaker en waar staat ie op dit forum?)
24 MickRS
25 zeinogzo
26 cve
27 Dan / [url:viewtopic.php?f=3&t=14552&hilit=bartone]Project Bartone[/url]
28 Wilco87 / DTQWT MKIII incl Bron en AFDAC
29 Arjen / Frugel horns (met CHR70)
30 Hifiwout
31 GerardJ / Zelfbouw netwerkspeler opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met waveIO USB -> I2S
32 Nico Hettinga
33 m_cruiser
34 Wdd
35 Harryeng / het zal toch niet waar zijn?????????
36 Daniel
37 Marp (onder voorbehoud)
38 Buurman Marp (onder voorbehoud)
39 Bert61
40 Wouter / prototype basskabinets, meet equipment!
41 Bassman
42 Gerhard / Ultrazoom 3.0!!!2 MolaMola's voor het laag
43 Gervenja /
44 Audionootje /
45 Pjotr
Entree is al jaren 7,5 euro.
Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....
PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is
1 HJ / dt3w (desktop 3 weg) en de OOOB speakers ; ncore versterker
2 Kuiperik / Paper Hatt's MkIII
3 AatV /
4 Barry 2001 / GU50PP versterker, de versterker van het jaar 2015!!
5 Pappaleo / Inimini speakers en sony cdp-x77es
6 Sander 1238
7 ray5150 / X-Ray MKII
8 Hannesie / Bron en vertalers van de digitale naar het analoge domein
9 Knuisje / ZBA Composiet versterker
10 Meanman64 / Amp TSSA-V2
11 hsmeets / 2.1 set inclusief Minisharc+AAFDAC2+UcD electronica indien af en SBtouch als speler
12 cool / Verzoek: weer ijs van Bas!!!
13 Floeper
14 Molekuul / SE300B met voorversterker, Aikido
15 BertDB
16 FR_aad
17 Kappa7 / TDA7293 parallel SET versterker
18 John P / Patenspelert
19 Hans Nootdorp / enthousiast voor een DLCP workshop!
20 Toetertje
21 Asterduc
22 Tino
23 Dre / Klassieke 3-weg (dre: welke speaker en waar staat ie op dit forum?)
24 MickRS
25 zeinogzo
26 cve
27 Dan / [url:viewtopic.php?f=3&t=14552&hilit=bartone]Project Bartone[/url]
28 Wilco87 / DTQWT MKIII incl Bron en AFDAC
29 Arjen / Frugel horns (met CHR70)
30 Hifiwout
31 GerardJ / Zelfbouw netwerkspeler opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met waveIO USB -> I2S
32 Nico Hettinga
33 m_cruiser
34 Wdd
35 Harryeng / het zal toch niet waar zijn?????????
36 Daniel
37 Marp (onder voorbehoud)
38 Buurman Marp (onder voorbehoud)
39 Bert61
40 Wouter / prototype basskabinets, meet equipment!
41 Bassman
42 Gerhard / Ultrazoom 3.0!!!2 MolaMola's voor het laag
43 Gervenja /
44 Audionootje /
45 Pjotr