Pagina 1 van 15

Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 21:28
door Wowly
Indien je op 28 mei 2016 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is al jaren 7,5 euro.

Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is


1 HJ / dt3w (desktop 3 weg) en de OOOB speakers ; ncore versterker
2 Kuiperik / Paper Hatt's MkIII
3 AatV / Arcturusbuizenvoorversterker :( en evt SE eindversterkers 9EL156)
4 Barry 2001 / GU50PP versterker, de versterker van het jaar 2015!!
5 Pappaleo / Inimini speakers en sony cdp-x77es
6 Sander 1238
7 ray5150 / X-Ray MKII
8 Hannesie / Bron en vertalers van de digitale naar het analoge domein
9 Knuisje / ZBA Composiet versterker
10 Meanman64 / Amp TSSA-V2
11 hsmeets / 2.1 set inclusief Minisharc+AAFDAC2+UcD electronica indien af en SBtouch als speler
12 cool / Verzoek: weer ijs van Bas!!! :)
13 Floeper
14 Molekuul / SE300B met voorversterker, Aikido
15 BertDB
16 FR_aad
17 Kappa7 / TDA7293 parallel SET versterker
18 John P / Patenspelert
19 Hans Nootdorp / enthousiast voor een DLCP workshop!
20 Toetertje
21 Asterduc
22 Tino
23 Dre / Klassieke 3-weg (dre: welke speaker en waar staat ie op dit forum?)
24 MickRS
25 zeinogzo
26 cve
27 Dan / [url:viewtopic.php?f=3&t=14552&hilit=bartone]Project Bartone[/url]
28 Wilco87 / DTQWT MKIII incl Bron en AFDAC
29 Arjen / Frugel horns (met CHR70)
30 Hifiwout
31 GerardJ / Zelfbouw netwerkspeler opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met waveIO USB -> I2S
32 Nico Hettinga
33 m_cruiser
34 Wdd
35 Harryeng / het zal toch niet waar zijn????????? :shock:
36 Daniel
37 Marp (onder voorbehoud)
38 Buurman Marp (onder voorbehoud)
39 Bert61
40 Wouter / prototype basskabinets, meet equipment!
41 Bassman
42 Gerhard / Ultrazoom 3.0!!!2 MolaMola's voor het laag
43 Gervenja /
44 Audionootje /
45 Pjotr

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 21:35
door Henkjan
ik zal er zijn met mijn dt3w (desktop 3 weg) speakertjes

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 21:36
door kuiperik
ik kom ook.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 21:41
door AatV
Ik kom, neem in ieder geval een buizenvoorversterker mee :http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... t=arcturus
In hoeverre mijn single ended eindversterkers (EL156) klaar zijn, dat is wat ongewis.

groet,
Aat

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 21:46
door Barry2001
Ik kom, en breng de ZBA versterker van het jaar................ 2015 mee! GU50PP, zie onderschrift.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:06
door pappaleo
Ik ben er ook, indien er belangstelling voor is met inimini's

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:08
door Wowly
In ieder geval van mij!!! Baalde echt dat ik er toen niet bij kon zijn.... hoop dat er nog meer van de wedstijd kunnen komen, dat zou wel gaaf zijn!

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:27
door Henkjan
Henkjan schreef:
ik zal er zijn met mijn dt3w (desktop 3 weg) speakertjes
AatV schreef:
Ik kom, neem in ieder geval een buizenvoorversterker mee
Barry2001 schreef:
Ik kom, en breng de ZBA versterker van het jaar................ 2015 mee! GU50PP
pappaleo schreef:
Ik ben er ook, .... met inimini's
zo, nu nog een leuke bron en we zijn compleet. Ik kan eens zien of mn PS1 t nog doet....

Jan voor ons graag die kleine ruimte links begane grond

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:31
door AatV
Henkjan schreef:
zo, nu nog een leuke bron en we zijn compleet. Ik kan eens zien of mn PS1 t nog doet....
Durf het bijna niet te zeggen; heb nog een behoorlijk oude, maar in goede staat zijnde CD-speler (met volumeregeling), de Marantz CD72.. :hide:

groet,
Aat

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:33
door sander1238
Ik ben er zeker bij.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:36
door Henkjan
Henkjan schreef:
ik zal er zijn met mijn dt3w (desktop 3 weg) speakertjes
AatV schreef:
Ik kom, neem in ieder geval een buizenvoorversterker mee
Barry2001 schreef:
Ik kom, en breng de ZBA versterker van het jaar................ 2015 mee! GU50PP
pappaleo schreef:
Ik ben er ook, .... met inimini's
AatV schreef:
heb nog een behoorlijk oude, maar in goede staat zijnde CD-speler (met volumeregeling), de Marantz CD72.
zo, we zijn compleet.

Jan voor ons graag die kleine ruimte links begane grond

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:40
door FR_Aad
Hahaha

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:41
door pappaleo
Ik heb nog een Sony cdp-x77es. Schijnt bijzonder te zijn. Ik zal eens kijken hoe die functioneert.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:42
door Henkjan
laatje open, schijfje er in, laatje dicht, op > drukken toch?

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:46
door Barry2001
Henkjan schreef:
laatje open, schijfje er in, laatje dicht, op > drukken toch?
:lol: Met houten audiofilio zijkantjes, :goedzo:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 22:53
door pappaleo
Henkjan schreef:
laatje open, schijfje er in, laatje dicht, op > drukken toch?
:rofl: :rofl:

Functioneert als in functioneert, niet als in hoe de bediening werkt. :roll:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 23:46
door AatV
Vreselijk off topic, maar dan ook maar een plaatje van de Marantz (zonder hout naast de deur..)
CD72 Outside.JPG
groet,
Aat

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 23:48
door Barry2001
Volgens mij, zal even goed zoeken morgen, heb ik nog ergens een cd-tje liggen!

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: ma 07 mar 2016, 23:50
door Pjotr
Henkjan schreef:
laatje open, schijfje er in, laatje dicht, op > drukken toch?
Volgens mij moet bij die nog een pukkie op het schijfje, anders doettieutnie :D

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: di 08 mar 2016, 0:33
door ray5150
Neuh. dat waren, dacht ik, de XA series.
Bij die modellen zitten de lades ook veel lager bij de bodem.

Denk je wel aan je rug, Leo ?
menig versterker weegt minder.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: di 08 mar 2016, 0:38
door ray5150
En zoals eerder al aangekondigd kom ik ook en neem de X-Ray MKII mee.
(zie net dat ik dus al 3 jaar aan dat kreng aan het bouwen ben... :shock: )

Als iemand een suggestie heeft voor een potente versterker hou ik me aanbevolen, heb geen zin om weer de Pass mee te slepen.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: di 08 mar 2016, 1:33
door hannesie
Ik denk wel dat ik kan zorgen voor een bron en vertalers van de digitale naar het analoge domein.

Ik neem tenminste aan, dat ik er wel zal zijn. :mrgreen:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: di 08 mar 2016, 11:38
door Henkjan
ray5150 schreef:
Als iemand een suggestie heeft voor een potente versterker hou ik me aanbevolen, heb geen zin om weer de Pass mee te slepen.
er zal tegen die tijd toch wel keuze zijn voor een ZBA composiet versterker?
en anders kan ik mn ncore wel weer meenemen hoor, heeft die ook weer een uitje

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: di 08 mar 2016, 11:42
door knuisje
Ik kom ook graag en neem in ieder geval mijn ZBA composiet versterker mee.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Geplaatst: di 08 mar 2016, 12:09
door Leeuwarden
AatV schreef:
Vreselijk off topic, maar dan ook maar een plaatje van de Marantz (zonder hout naast de deur..)
CD72 Outside.JPG
groet,
Aat
Dit waren indertijd de spelers die je wilde hebben. Nu populair om te modden.
Uitermate geschikt bv om een buizen uitgang in te bouwen.
Heb dat zelf met een CD60 gedaan. Speelde ooit de sterren van de hemel in Beetsterzwaag.