Pagina 1 van 1

Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar

Geplaatst: ma 08 feb 2016, 13:02
door Henkjan
nominaties en info staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=23312

stemmen tot einde van de maand (29 feb na de lunch)

Re: Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar

Geplaatst: ma 22 feb 2016, 23:30
door Henkjan
nog een week...

Re: Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar

Geplaatst: za 05 mar 2016, 9:04
door Barry2001
:yeah: Bedankt voor de stemmen mensen! ik ga proberen met deze versterker in Breda aanwezig te zijn.

Re: Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar

Geplaatst: za 05 mar 2016, 9:19
door ds23man
Wat een verrassende uitkomst! Gefeli Barry.

Re: Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar

Geplaatst: za 05 mar 2016, 9:49
door Henkjan
Barry2001 schreef:
:yeah: Bedankt voor de stemmen mensen! ik ga proberen met deze versterker in Breda aanwezig te zijn.
en jij bedankt voor het delen van je project :goeie:

Re: Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar

Geplaatst: za 05 mar 2016, 13:33
door Barry2001
Graag gedaan! Ik hoop dat het inspiratie is voor mensen die ook eens aan de buizen willen, het is goed na te bouwen (zie topic democles) en een stuk betaalbaarder dan de veel nagebouwde KT88PP Bill versterker.
Nogmaals credits voor de buizenschakeling naar forumlid Ah!buis =D>