Pagina 1 van 1
Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar
Geplaatst: ma 08 feb 2016, 13:02
door Henkjan
nominaties en info staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=23314
stemmen tot einde van de maand (29 feb na de lunch)
Re: Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar
Geplaatst: ma 22 feb 2016, 23:31
door Henkjan
Nog een week...
Re: Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar
Geplaatst: za 05 mar 2016, 9:41
door Gerrit
Iedereen bedankt voor het stemmen.
Gerrit
Re: Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar
Geplaatst: za 05 mar 2016, 9:46
door Henkjan
En jij bedankt voor het hier zo uitgebreid delen van je bijzondere project.

Re: Luidspreker van t jaar 2015 - stemmen maar
Geplaatst: za 05 mar 2016, 12:00
door Gerrit
Henkjan schreef:En jij bedankt voor het hier zo uitgebreid delen van je bijzondere project.

Graag gedaan
Toen ik begon met de experimenten met bandjes had ik nooit gedacht dat dit zou leiden tot dit, toch best wel extreme, systeem. Het is nu iets meer dan een jaar in gebruik en ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Voor de hobby ga ik nog wel eens kijken of er nog iets te verbeteren valt aan het bandje, het huidige bandje doet het echter zo goed dat daar niet echt een noodzaak toe is.
Helaas is het niet doenbaar om ze mee te nemen naar een luisterdag, maar iedereen is van harte welkom om ze hier te komen beluisteren.
Gerrit