Pagina 1 van 1

Wie kan mij eens kelpen met Hobbybox?

Geplaatst: za 17 jun 2006, 0:52
door D.A.R.R.Y.L.
Beste,
Ik heb Hobbybox draaiende maar problemen met de impedantiemeting.
Geen probleem de impulsmeting.
Is er iemand in de buurt van Haarlem, die eens met mij mijn meetsetup wil nalopen?

Thanks,
Ramon

Geplaatst: za 01 jul 2006, 13:20
door arjank
Weet je zeker dat je de bekabeling etc. goed hebt aangesloten om de impedantiemeting te verrichten? En wat voor problemen? werkt het gewoon niet of geeft HB een error aan.

Geplaatst: za 01 jul 2006, 17:13
door D.A.R.R.Y.L.
Ben er al achter.
Wireless netwerkinterface interfereerde met de bekabeling.
Werkt nu als een zonnetje; heb de Terratec EWS64 XL maar weer eens van stal gehaald. Ingebouwde versterker, is erg handig.