Wie kan mij eens kelpen met Hobbybox?
Geplaatst: za 17 jun 2006, 0:52
Beste,
Ik heb Hobbybox draaiende maar problemen met de impedantiemeting.
Geen probleem de impulsmeting.
Is er iemand in de buurt van Haarlem, die eens met mij mijn meetsetup wil nalopen?
Thanks,
Ramon
Ik heb Hobbybox draaiende maar problemen met de impedantiemeting.
Geen probleem de impulsmeting.
Is er iemand in de buurt van Haarlem, die eens met mij mijn meetsetup wil nalopen?
Thanks,
Ramon