Pagina 1 van 1
ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 11:31
door Motorfret
Voor al uw foto's
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 11:47
door ray5150
Wij willen meer !
Wij willen meer ! !
Wij willen meer ! ! !

Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 12:17
door Motorfret
Even de pagina refreshen
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 13:13
door Kappa7
Kastjes van henk jan filter is nu 5 min gereed
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 13:38
door Kappa7
Het rijk alleen, zonde want het klinkt prima
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 14:20
door Shadow
Hé iemand heeft mijn verkoop spul gezien

Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 14:39
door Kappa7
Klinkt erg goed
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 18:59
door gervenja
vandaag weer erg genoten.
Heb als nummer 1 en 2 van de wedstrijd de beide papaleo's
nummer 3 was voor mij de driehoekige .

- Vol aandacht

- eens wat gezichten

- Leo aan de slavenarbeid ;)
een andere topper was de electrostaat, wat een genot en mooi in balans. Wel een beetje hard voor mij.
Blijf een fan van dick van de merwe.

- Audio-Creative
Wat ik ook erg fijn vond was de platenzaak, heb er weer een paar lekkere bij.

- Altijd een weer mooi buisje
Barry nogmaals dank voor je werk.
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 21:37
door sevenup
Mooi uitzicht:)
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 22:03
door Shadow

- Leo's creaties
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: za 06 feb 2016, 22:04
door Shadow
Volgende;
Zo dat staat er op
Barry en hulptroepen, iedereen die er was met al z'n spullen, naar te kijken of te luisteren, BEDANKT!
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: di 09 feb 2016, 8:21
door bartarie
Het was echt wel een zeer geslaagde dag! super gezellig!
Leuke locatie, veel bij geleerd

Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: di 09 feb 2016, 20:36
door Wowly
tsjonge jonge wat ziet dat er leuk uit zeg!!! En veelbelovende foto's ook!! Jammer dat ik er niet kon zijn

Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: wo 10 feb 2016, 19:37
door Duck Twacy
Re: ZBA dag Oost NL; foto topic
Geplaatst: wo 10 feb 2016, 19:46
door ray5150
Inderdaad is er iemand erg creatief geweest.
