Pagina 1 van 1

Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 13:17
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste luidspreker van 2015.

voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2015 gereed zijn gekomen

de nominatieronde staat open tot 7 februari 2016 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 14:47
door pappaleo
Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 18:09
door AatV
pappaleo schreef:
Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.
Je bedoelt de luidspreker van het jaar 2014? :mrgreen:

groet,
Aat

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 18:20
door pappaleo
AatV schreef:
pappaleo schreef:
Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.
Je bedoelt de luidspreker van het jaar 2014? :mrgreen:

groet,
Aat
Oh wat dom :oops: :oops:
Ik heb niet bij de winnaars 2014 gekeken. Wel in zijn topic dat hij in 2015 voltooid was. Of zit ik echt zo scheef te kijken? Edit: Ja dus.

Ik heb echt een onwijze dip vandaag..... :sad:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 19:26
door SARK
pappaleo schreef:
Ik heb echt een onwijze dip vandaag..... :sad:
Ga je die dip passief of actief rechttrekken :-s

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 19:32
door pappaleo
SARK schreef:
pappaleo schreef:
Ik heb echt een onwijze dip vandaag..... :sad:
Ga je die dip passief of actief rechttrekken :-s
Die valt niet recht te trekken :(

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 21:34
door FR_Aad
Er is dit jaar niet veel afgekomen.
Ik denk dat Ray een eervolle vermelding verdient voor de mooie X-Ray MK I speakers.
Zijn reis leek een triest einde te krijgen maar er groeit nu iets moois uit. Wordt,vast een nominatie voor 2016.

Maar ook Leo verdient een eervolle vermelding. Hij heeft zich het laatste anderhalf jaar tot filterexpert ontwikkeld. Leo heeft nu al een aardige lijst met speakers waar zijn handtekening op staat.

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 21:54
door John P
Ik gooi wil Gerrit's Totem of Tone in de groep gooien, maar gezien het gewicht van de loodsandwich constructie laat ik het maar bij een nominatie.

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: wo 20 jan 2016, 22:00
door SSassen
John P schreef:
Ik gooi wil Gerrit's Totem of Tone in de groep gooien, maar gezien het gewicht van de loodsandwich constructie laat ik het maar bij een nominatie.
+1, zowieso denk ik dat Gerrit een nominatie verdiend voor innovatie en belangeloze inbreng en delen van kennis en kunde, hulde!

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: do 21 jan 2016, 18:12
door Gerrit
Hartelijk dank voor de nominatie en de lovende woorden :D


Gerrit

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: za 23 jan 2016, 23:04
door ray5150
FR_Aad schreef:
Ik denk dat Ray een eervolle vermelding verdient voor de mooie X-Ray MK I speakers.
Zijn reis leek een triest einde te krijgen maar er groeit nu iets moois uit.
Wordt vast een nominatie voor 2016.
:dank:
We zijn momenteel hard aan het werk om deze doelstelling te realiseren.

FR_Aad schreef:
Maar ook Leo verdient een eervolle vermelding.
Hij heeft zich het laatste anderhalf jaar tot filterexpert ontwikkeld.
Leo heeft nu al een aardige lijst met speakers waar zijn handtekening op staat.
Nu hoor je het ook eens van een ander ! :lol:
Zelf zit ik nogal in twijfel of ik de Inimini of de Mission Impossible (die uiteindelijk toch mogelijk werd) zal nomineren.
Beiden gehoord, en van beiden was ik onder de indruk.

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: za 23 jan 2016, 23:15
door pappaleo
Dat vind ik leuk om te horen, Ray. 8)

Ik zal je even helpen met de keuze. De inimini werd pas op 3 januari 2016 voltooid, dus komt eigenlijk niet in aanmerking.

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: za 23 jan 2016, 23:19
door FR_Aad
De MI!
Bijdeze genomineerd

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: za 23 jan 2016, 23:23
door ray5150
pappaleo schreef:
Ik zal je even helpen met de keuze. De inimini werd pas op 3 januari 2016 voltooid, dus komt eigenlijk niet in aanmerking.
Enigszins discutabel, je had ze tenslotte ook meegenomen naar Beetsterzwaag.
Daar functioneerden ze, en hoe ! :D
Dat er geen verf en fineer op zat is slechts een marginaal detail. :lol:

Problem has been solved, Aad nomineert de MI, ik de Inimini. :mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: za 23 jan 2016, 23:27
door FR_Aad
:mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: di 02 feb 2016, 17:51
door MechanicalAnimal
:mrgreen:




Mijn G's zijn al een tijdje klaar hoor \:D/


G-finished2.jpg
viewtopic.php?f=3&t=11595

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: di 02 feb 2016, 17:52
door ds23man
Ja en? :mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: di 02 feb 2016, 17:53
door MechanicalAnimal
Godverdegodver :rofl:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: di 02 feb 2016, 18:40
door ds23man
Laat ik niet lullig doen:

Hierbij nomineer ik de G (odverdegodver) 's......... :lol:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: di 02 feb 2016, 18:54
door FR_Aad
Moettie ze wel zaterdag in Hengelo laten horen. :mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: di 02 feb 2016, 19:11
door ray5150
Arme rug !
:rofl: :rofl: :rofl:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: zo 07 feb 2016, 11:44
door MechanicalAnimal
Ik wou de vloerstaanders van hsmeets nomineren, maar zag net dat ze in 2016 klaar waren.


ds23man schreef:
Laat ik niet lullig doen:

Hierbij nomineer ik de G (odverdegodver) 's......... :lol:

:goeie:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: zo 07 feb 2016, 16:21
door Henkjan
heeft iemand gisteren nog wat gezien wat een nominatie waard is?

ik nomineer in elk geval die wedstrijdspeakers die in 2015 al gereed waren, zo uit mn hoofd de beide Leo's, Dre, John, en verder?

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Geplaatst: ma 08 feb 2016, 13:01
door Henkjan
ik zag zowel bij Dre als Metabaron dit jaar nog updates, dus ik ga er van uit dat ze niet in 2015 gereed waren. De 4 van de wedstrijd die meedoen zijn dus Mission Impossible van Pappaleo, Inimini van Pappaleo, Klankplank van John P, en de 2-weg Scanspeak/Vifa van Walt; die waren in 2015 gereed