Pagina 1 van 1

Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 18:21
door Okke
Hallo allemaal,

Mijn Naam is Okke Mostard en ik stel me graag even voor. Ik ben 33 jaar oud en werk als docent-begeleider met een lesbevoegdheid maatschappijleer. Beroepshalve heb ik dus niets met techniek te maken. Maar ik was als kind/tiener altijd aan het rommelen met audio apparatuur. Ik heb toen een jaartje elektrotechniek (MBO) gedaan, maar ben afgezwaaid en later sociale wetenschappen gaan studeren.

Nu, een jaar of 15 later heb ik toch de smaak weer te pakken gekregen en ben weer aan het rommelen gegaan. Qua kennis zit ik een beetje in de "heeft wel een klokje horen luiden, maar weet niet waar de klepel zit" categorie. Daar loop ik nu een beetje tegenaan, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen! De eerste vraag post ik vanavond.

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 18:30
door Thomox
Het forum blijft alsmaar groeien, leuk!
Welkom hier :)

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 18:37
door Jerommel
Welkom!

Ik weet ook niet altijd waar de klepel hangt overigens... :mrgreen:

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 19:05
door ds23man
Kijk eens tussen je benen! :mrgreen: :rofl: :lol:

Sorry, was een inkoppertje!

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 19:10
door Jerommel
:shock: :lol: :mrgreen:

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 19:17
door Ah!buis
Welkomstlied voor de nieuwkomer :D
Anne

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 19:22
door ds23man
1picard-triple-facepalm-3.jpg
1picard-triple-facepalm-3.jpg (8.53 KiB) 966 keer bekeken

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 19:28
door Okke
Dank voor dit eh.. feestelijke welkom. De klepel is inmiddels ook gevonden, nogmaals dank!

Re: Nieuw lid; even voorstellen

Geplaatst: do 07 jan 2016, 19:32
door ds23man
Heb je gelijk je ontgroening gehad. :lol: