Nieuw lid; even voorstellen
Geplaatst: do 07 jan 2016, 18:21
Hallo allemaal,
Mijn Naam is Okke Mostard en ik stel me graag even voor. Ik ben 33 jaar oud en werk als docent-begeleider met een lesbevoegdheid maatschappijleer. Beroepshalve heb ik dus niets met techniek te maken. Maar ik was als kind/tiener altijd aan het rommelen met audio apparatuur. Ik heb toen een jaartje elektrotechniek (MBO) gedaan, maar ben afgezwaaid en later sociale wetenschappen gaan studeren.
Nu, een jaar of 15 later heb ik toch de smaak weer te pakken gekregen en ben weer aan het rommelen gegaan. Qua kennis zit ik een beetje in de "heeft wel een klokje horen luiden, maar weet niet waar de klepel zit" categorie. Daar loop ik nu een beetje tegenaan, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen! De eerste vraag post ik vanavond.
Mijn Naam is Okke Mostard en ik stel me graag even voor. Ik ben 33 jaar oud en werk als docent-begeleider met een lesbevoegdheid maatschappijleer. Beroepshalve heb ik dus niets met techniek te maken. Maar ik was als kind/tiener altijd aan het rommelen met audio apparatuur. Ik heb toen een jaartje elektrotechniek (MBO) gedaan, maar ben afgezwaaid en later sociale wetenschappen gaan studeren.
Nu, een jaar of 15 later heb ik toch de smaak weer te pakken gekregen en ben weer aan het rommelen gegaan. Qua kennis zit ik een beetje in de "heeft wel een klokje horen luiden, maar weet niet waar de klepel zit" categorie. Daar loop ik nu een beetje tegenaan, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen! De eerste vraag post ik vanavond.