Pagina 1 van 1
Alle plaatjes weg?
Geplaatst: ma 04 jan 2016, 14:39
door michelp
Ik was hier even aan het kijken:
http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 8&Itemid=2
En ik merkte dat ik niet een afbeelding meer kan zien. Ook in andere artikelen zijn er geen plaatjes te zien. Ligt dit aan mij? Of zit er ergens iets niet goed?
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: ma 04 jan 2016, 15:02
door Jerommel
Soms ontbreekt er wat in oudere topics, is mijn indruk, maar verder zie ik overal nog plaatjes.
Maar de pagina waar je naar linkt heeft bij mij ook geen plaatjes.
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: ma 04 jan 2016, 16:37
door Henkjan
ik zie dat dat artikel de plaatjes direct van de HSI site af haalt, daar zijn ze blijkbaar verdwenen of verplaatst

Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: ma 04 jan 2016, 17:10
door hannesie
Blijkbaar heeft het origineel wat wijzigingen ondergaan.
http://www.hsi-luidsprekers.nl/index.ph ... -onderzoek
Hier vind je ook wel wat, lijkt er op.
Ik zie net reactie's, ben het vergeten te bevestigen, nu dus de site.

Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: zo 06 mar 2016, 17:22
door richard
http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 3&Itemid=2
De fineerhandleiding is inmiddels ook haar plaatjes kwijt. Ook erg jammer.
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: zo 06 mar 2016, 17:26
door Henkjan
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 19:20
door Ah!buis
Heb ik ineens geen mogelijkheid meer plaatjes bij de praatjes te plaatsen.
Optie om iets eraan te hangen is weg
Oh ja, misschien van belang, is met Chrome.
Anne
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 19:22
door pappaleo
Ah!buis schreef:Heb ik ineens geen mogelijkheid meer plaatjes bij de praatjes te plaatsen.
Optie om iets eraan te hangen is weg
Anne
Hm

Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 19:24
door Ah!buis
pappaleo schreef:Ah!buis schreef:Heb ik ineens geen mogelijkheid meer plaatjes bij de praatjes te plaatsen.
Optie om iets eraan te hangen is weg
Anne

Tja, mooi beest.
Maar ik krijg geen bijlage knop
Anne
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 19:31
door Ah!buis
Ah!buis schreef:pappaleo schreef:Ah!buis schreef:Heb ik ineens geen mogelijkheid meer plaatjes bij de praatjes te plaatsen.
Optie om iets eraan te hangen is weg
Anne

Tja, mooi beest.
Maar ik krijg geen bijlage knop
Anne
Even het vosje geprobeerd, is de knop "bijlage" er wel
Weer Chrome, geen knop
Wel drie strepen en na aantikken "bijlage"

Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 21:26
door Ah!buis
Ondertussen is de knop "bijlagen" in Chrome ineens weer terug !
Anne
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 21:52
door Shadow
Kleine ventjes, grote procentjes?
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 22:04
door Ah!buis
Shadow schreef:Kleine ventjes, grote procentjes?
Kleine problemen, grote ergernis
Anne
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 22:32
door Pjotr
Hoezo knop bijlagen? Je kunt bijlagen toch gewoon in het uitgebreide editvenster 'slepen' ?
Re: Alle plaatjes weg?
Geplaatst: vr 28 aug 2020, 22:42
door Ah!buis
Pjotr schreef:Hoezo knop bijlagen? Je kunt bijlagen toch gewoon in het uitgebreide editvenster 'slepen' ?
Nooit gedaan.Via "bijlagen" en dan "bestand toevoegen".
's Kijken of dat slepen gaat
Hé ja, naam komt tevoorschijn, kan in de tekst geplaats
Weer wat bijgeleerd
Anne