sme 3009 imp. - horizontale lagering update
Geplaatst: ma 04 jan 2016, 13:37
Heb de horizontaal-lagering, waar ik niet over te spreken was (maar ja, 35 jaar oud) vervangen door keramische lagertjes.
Resultaat: prima, mijn DL 301 (nee, geen 103) bleef bij verontreinigingen op de plaat graag hangen, is nu veel beter.
Mocht er belangstelling voor zijn, kan ik wat plaatjes posten van de ombouw, maar aangezien je ze niet mag linken, is dat nogal een gedoe.... Maat is 9x17x4mm, ik heb ze (moest goedkoop uiteraard) bij aliexpress gevonden.
Resultaat: prima, mijn DL 301 (nee, geen 103) bleef bij verontreinigingen op de plaat graag hangen, is nu veel beter.
Mocht er belangstelling voor zijn, kan ik wat plaatjes posten van de ombouw, maar aangezien je ze niet mag linken, is dat nogal een gedoe.... Maat is 9x17x4mm, ik heb ze (moest goedkoop uiteraard) bij aliexpress gevonden.