Pagina 1 van 1
ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: do 31 dec 2015, 21:18
door Hennes
Hoi, ik wil mij me eigen opnieuw voorstellen de laatste keer was in 2006 ja lang geleden, maar ik ben sinds april met pensioen gegaan en verveel me een beetje en ik dacht laat ik maar een paar boxen gaan bouwen en ik heb besloten om de Klonwall te bouwen. ja dat was het wel zo ,maar ik zal me wel laten horen als ik begonnen bent.
groetjes en allemaal een hopelijk een goed 2016 toegewenst
Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: do 31 dec 2015, 21:24
door ray5150
Van harte welkom, en de beste wensen.

Geen idee wat een klonwall is, maar er zal vast wel een bouwtopic van komen..
Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: do 31 dec 2015, 21:32
door FR_Aad
ray5150 schreef:Van harte welkom, en de beste wensen.

Geen idee wat een klonwall is, maar er zal vast wel een bouwtopic van komen..
http://www.audio-creative.nl/projecten/ ... n-formaat/
Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: do 31 dec 2015, 22:51
door SSassen
Pensioen? Je bedoelt ongelimiteerd vrije tijd? Ruilen?
Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: vr 01 jan 2016, 11:49
door hannesie
Welkom in de club met meer gepensioneerde leden.
Maar dan even een vraag, heb je die KlonwalL al wel eens gehoord?
Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: za 02 jan 2016, 16:42
door Hennes
Nou zoveel vrije tijd is ook niet alles, ik ga dan uit pure verveling luidspreker boxen bouwen

Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: za 02 jan 2016, 16:46
door Hennes
Nee nooit gehoord maar ik ga op mensen af die ik denk vertrouwen kan

maar ff zonder gekheid de klonwall is gewoon goed ken je Marco Brouwer? moet je maar eens hier op kijken
http://www.audio-creative.nl/projecten/ ... -klonwall/
Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: za 02 jan 2016, 17:57
door Barry2001
Hans doelt op de demo van de Klonwall op de luisterdag. Dat was niet zo'n succes, kan aan van alles gelegen hebben. Moraal van het verhaal, zie dat je 'm eens kunt beluisteren voor je er een hoop tijd/geld/moeite in gaat steken, zodat je kunt oordelen of het is wat je zoekt.
Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: za 02 jan 2016, 18:33
door ds23man
Gezien de drivers in dat ding, zou het mij verbazen dat ie wel had geklonken.
Re: ik stel me opnieuw voor
Geplaatst: za 02 jan 2016, 19:30
door hannesie
Misschien dat een bezoek aan de luisterdag in Hengelo een goede tip is, en dan eens luisteren bij de wedstrijd luidsprekers, kon zo maar eens een Eyeopener zijn.