Pagina 1 van 1

Aangenaam

Geplaatst: wo 16 dec 2015, 19:22
door brecht
Hallo! Ik ben met de deur in huis gevallen zonder mezelf voor te stellen.

Volgens mijn ouders ben ik 36 en ze hebben mij Brecht genoemd. Ik woon in Heule met vrouw en kinderen.

Ik werk als R&D ingenieur in de meubelindustrie en heb verder een héél breed interesseveld. :-)

Aangename kennismaking dus. Hoop ik. Vraag er maar op los. Mocht u die drang voelen opkomen.

Re: Aangenaam

Geplaatst: wo 16 dec 2015, 19:25
door ds23man
Welkom, ik kan nog wel een designkrukje gebruiken. :lol:

Re: Aangenaam

Geplaatst: wo 16 dec 2015, 22:01
door Henkjan
Welkom Brecht!