Pagina 1 van 7
Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:17
door ds23man
Hier graag aanmelden!
1 LeoPappa .
2 Gijs .
3 Zweitse .
4 Dre, Onze verloren zoon .
5 Sander 1238 .
6 Winfield .
7 Wouter .
8 Tigradekat .
9 A3Baak .
10 HansvS .
11 Major Lockwood .
12 Tino .
13 EnjoyProg .
14 Bean .
15 Pad .
16 M_Cruiser .
Ochtendsessie:
1. EnjoyProg
2. Bean
3. Gijs
4. Sander1238
5.Tigredekat
6. Major Lockwood
7. Pad
8. Wouter
Middagsessie:
1. Dre
2. Tino
3.LeoPappa
4. Winfield
5. M_Cruiser
6. Zweitze
7. A3Baak
8. HansvS
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:22
door pappaleo
Is dat nodig als je 980 plaatsen hebt

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:22
door pappaleo
Maar ik meld me graag aan.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:24
door ds23man
pappaleo schreef:Is dat nodig als je 980 plaatsen hebt

Meer stoelen hebben ze niet in het wijkcentrum!

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:30
door Zweitse
Is er dan een max gesteld aan het aantal deelnemers?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:32
door ds23man
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:33
door Barry2001
Staan kan ook. Is goed tegen spataderen

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:38
door Zweitse
Nee, dat begrijp ik. Maar waarom aanmelden, gaat de deur op slot tijdens de workshop?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:39
door ds23man
Op zich niet, maar het is wel handig om te weten hoeveel mensen de zaak willen volgen qua ruimte en voorzieningen.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:43
door Gijs
Graag !
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:44
door Zweitse
Oké, zet mij maar op de lijst. Moet nog wel even mijn schoonmoeder lief aankijken of zij 6 februari op mijn kinderen wil passen

Heb je al een aanvangstijd in gedachte?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 17:58
door Barry2001
Variabele demping in de vorm van gaan en komen van bezoekers doen de metingen ook weer geen goed snoekie denk ik? Of kun joe daar omheen en wel doorheen meten

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 18:11
door bas focal m180
Ligt aan het tijdstip van de workshop.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 18:16
door sander1238
Zet mij er ook maar bij
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 18:24
door ds23man
Barry2001 schreef:Variabele demping in de vorm van gaan en komen van bezoekers doen de metingen ook weer geen goed snoekie denk ik? Of kun joe daar omheen en wel doorheen meten

Och, het feitelijke meten is maar 2x 3 seconden. Zit een beetje te filosoferen over de vorm en aantal deelnemers. Misschien een aantal keer in een klein groepje en de deur op slot. Of eenmalig voor een grote groep. Ben daar nog niet uit.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 18:27
door SSassen
Wie gaat de workshop geven?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: vr 11 dec 2015, 18:28
door ds23man
Majoor Kees.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: za 12 dec 2015, 19:37
door wouter
Zet mij er ook maar bij, graag! Leuk, ben benieuwd.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: za 12 dec 2015, 19:39
door ds23man
Je staat erbij!
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: ma 14 dec 2015, 19:47
door ds23man
Aangezien dit forum al een grote Sterblok is:
BUMP!

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: ma 14 dec 2015, 21:09
door Dan
Ik wil me wel afmelden. Het is dat ik die week in Oostenrijk hopelijk op de lange latten vertoef met in de namiddag/avond een gezellig samenzijn
Toch vind ik het wel jammer. Hoewel ik wel aan het klooien ben geweest met de AS2.100 en de Najda weet je maar nooit of het handiger of beter kan.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: za 02 jan 2016, 18:31
door ds23man
Bumpje.
Uiteraard met de nieuwe Hypex software.
En met een beetje geluk kan ik de Armonia Ticcs drivers laten zien ( alleen voor deelnemers van de workshop).
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: za 02 jan 2016, 19:47
door tigradekat
Ik ben er graag bij!
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: za 02 jan 2016, 20:25
door ds23man
Je staat erbij.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Geplaatst: za 02 jan 2016, 20:43
door SSassen
Ik durf niet ...