Pagina 1 van 1

Caliber rmd574bt werkt niet goed

Geplaatst: ma 07 dec 2015, 22:41
door Dennisgolf
Als ik de radio aansluit geeft deze niet het goede scherm zie foto weten jullie wat het probleem is

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Geplaatst: ma 07 dec 2015, 23:04
door pappaleo
Hallo ik ben AlfaLeo en denk dat het door de sjoemelsoftware komt.
Edit: Dit was niet aardig van mij, maar ik vond ook dat je je zo leuk voorstelde: Hallo, ik ben Dennis en rijd een vw golf. Ik lees al een tijdje mee en vind dat vragen hier altijd serieus in behandeling worden genomen. Nu heb ik zelf een vraag.....

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Geplaatst: ma 07 dec 2015, 23:43
door ray5150
Een vlugge wandeling door de gebruiksaanwijzing leert dat het ding voorzien is van de mogelijkheid om een achteruitrij camera aan te sluiten.
Heb je die ook ?

http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... CEIVER.pdf

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Geplaatst: di 08 dec 2015, 7:02
door Dennisgolf
Nee dat heb ik niet daar dit is ook niet echt nodig want dst is een optie

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Geplaatst: di 08 dec 2015, 7:14
door SARK
Heb je al een paar keer op de "Mode Selection" knop gedrukt :?:
6. Mode Selection
Press the MODE Button to cycle the Play Modes between RADIO, USB, SD and AUX in.

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Geplaatst: di 08 dec 2015, 7:22
door Dennisgolf
Nee daar reageert de radio ook niet op

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Geplaatst: di 08 dec 2015, 7:37
door ray5150
Terug naar de winkel ermee ?

Re: Caliber rmd574bt werkt niet goed

Geplaatst: di 08 dec 2015, 8:18
door ds23man
Per ongeluk de draad voor de automatische camera inschakeling (achteruitrijlampen), aan de plus gehangen?