Pagina 1 van 1

Waar zijn de groepsaankopen gebleven?

Geplaatst: vr 20 nov 2015, 22:17
door Pjotr
Jongens (en meissies), ik had ooit een poll gemaakt voor de ZBA composiet versterker in het het Elektronica - Versterker gedeelte. Waar is die gebleven? Dat is om duistere redenen naar e.o.a. onvindbare plaats verplaatst of verwijderd?

Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?

Geplaatst: vr 20 nov 2015, 22:20
door ray5150

Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?

Geplaatst: vr 20 nov 2015, 22:29
door Pjotr
Yup die, bedankt Ray. Geen idee waarom de werkster denkt dat dat in de doos met "Aangeboden" moet :roll: Een goepsaankoop is sowieso zowel een combinatie/samenwerking van vraag als aanbod. Kunnen groepsaankopen beter gewoon sec op de marktplaats staan.

Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?

Geplaatst: vr 20 nov 2015, 22:36
door FR_Aad
Zolang de functie van werkster hier onbezoldigd is moet we maar niet klagen. :mrgreen:

Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?

Geplaatst: vr 20 nov 2015, 22:36
door ray5150
Er is een aparte sectie voor groepsaankopen, daar staat ie dan ook in.
Ik heb het ook niet bedacht... :hide:

Re: Waar zijn de groepsaankopen gebleven?

Geplaatst: vr 20 nov 2015, 23:00
door Pjotr
FR_Aad schreef:
Zolang de functie van werkster hier onbezoldigd is moet we maar niet klagen. :mrgreen:
Vrijwillig is niet vrijblijvend hè :mrgreen: