Pagina 1 van 1

Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: za 14 nov 2015, 19:33
door X-Audio
Ik ken dit forum al geruime tijd en dacht ach maak me maar eens lid.

Wat heb ik met Audio.... hifi :rofl:

Muziek,Luidsprekers en versterkers,+dit zijn mijn hobby`s in de afgelopen 25 jaar.

In de beginne kocht je de spulletjes gewoon in de winkel op advies van verkoper.
Maar na een tijdje zie je weer wat anders en hoor je bij anderen dat het toch weer beter kan!! :relax: en ja hoor weer nieuw spul in huis :think:
Dit gaat een paar jaar zo door totdat je bijna alles wel gehoord hebt en weet wat er te koop is.
Om een lang verhaal kort te maken ben ik zelf maar gaan bouwen (zowel Luidsprekers en als versterkers) en het beste van alles te gaan combineren vanaf dat moment ben ik daarmee niet meer gestopt.

Mijn huidige set-up bestaat dan ook uitsluitend uit eigenbouw Luidsprekers en een versterker behalve de cd speler en platenspeler.

Er kan van alles gevraagd worden en hoop ook van alles verteld worden,en daar waar mogelijk een helpende hand toe te rijken.


Voor nu zal ik me even wegwijs moeten maken in dit forum dus fouten zijn niet uitgesloten :hide:

Gr X-Audio (voor nu)

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: za 14 nov 2015, 19:41
door FR_Aad
Welkom X!

Aad

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: za 14 nov 2015, 19:45
door ray5150
Van harte welkom geheten, heer x-audio

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: za 14 nov 2015, 22:56
door pvanlingen
ray5150 schreef:
Van harte welkom geheten, heer x-audio
mijnheer of mevrouw X ?

We horen het misschien nog wel.
In ieder geval welkom hier.

Paul.

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: zo 15 nov 2015, 0:33
door rikpost

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: do 26 nov 2015, 12:10
door X-Audio
Bedankt voor het welkom !! :proost:

Het is meneer X en de X staat ook wel voor een vraagteken :think:

Ik benader dingen gewoon andersom,waarom?!!! gewoon omdat het kan.

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: do 26 nov 2015, 14:07
door FR_Aad
Helemaal helder :think:

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: do 26 nov 2015, 14:16
door pappaleo
FR_Aad schreef:
Helemaal helder :think:
Helder toch? Speakers met de konussen naar de muur en de muziek van achteren naar voren draaien. :wink:

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: do 26 nov 2015, 14:31
door X-Audio
pappaleo schreef:
FR_Aad schreef:
Helemaal helder :think:
Helder toch? Speakers met de konussen naar de muur en de muziek van achteren naar voren draaien. :wink:
Zie je wel kan dus ook,en met een verrassend effect :-"

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: do 26 nov 2015, 22:57
door OpaBert
beter laat dan nooit
Welkom audio X

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: do 26 nov 2015, 23:19
door rikpost
Heb je ook xxx audio ?

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Geplaatst: vr 27 nov 2015, 10:58
door MarcoSQ
rikpost schreef:
Heb je ook xxx audio ?
Tuurlijk, uit de tijd dat ik nog redelijk geluid in de auto had (had deze niet hoor !) : RE Audio XXX. Is idd best iets voor te zeggen dat ze 'sexy' zijn :lol:.

Welkom trouwens natuurlijk !