Pagina 1 van 1
Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:41
door Barry2001
http://nl-nl.sennheiser.com/orpheus
Voor als de familie GTST wil zien en de BeoLab's 90 niet op oorlogssterkte aan kunnen ....
Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:43
door Leeuwarden
Mooi toch! Stond er ook een prijsje bij?
Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:44
door pappaleo
Ah, nu wordt de term "Grafkisten" ineens een stuk meer verklaarbaar

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:46
door Barry2001
Verwacht tussen 50 en 60k $. In eerste instantie worden er 250 stuks/jaar gemaakt.
Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:48
door Barry2001
Nee, ongezellig thuis, een koptelefoon. Dus of de grafkist of niks

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:51
door Barry2001
Dat doosje ook op de Michelangelo marmeren behuizing. Bril-jant.
Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:56
door pappaleo
Zit er een nieuw projectje aan te komen, Barry?

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 20:04
door ds23man
Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 20:05
door Barry2001
Haha ja, Mie Ketelkamp. Nee, hoofdtelefoon is aan mij niet besteed, thuis dan. Wel met lopen, volbaggeren met zweet die dingen.
Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition
Geplaatst: di 03 nov 2015, 20:15
door Chris_T
Komen ze weer met een museumstuk
