Pagina 1 van 1

Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:41
door Barry2001
http://nl-nl.sennheiser.com/orpheus
Voor als de familie GTST wil zien en de BeoLab's 90 niet op oorlogssterkte aan kunnen ....

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:43
door Leeuwarden
Mooi toch! Stond er ook een prijsje bij?

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:44
door pappaleo
Ah, nu wordt de term "Grafkisten" ineens een stuk meer verklaarbaar :mrgreen:

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:46
door Barry2001
Verwacht tussen 50 en 60k $. In eerste instantie worden er 250 stuks/jaar gemaakt.

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:48
door Barry2001
Nee, ongezellig thuis, een koptelefoon. Dus of de grafkist of niks :-)

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:51
door Barry2001
Dat doosje ook op de Michelangelo marmeren behuizing. Bril-jant.

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 19:56
door pappaleo
Zit er een nieuw projectje aan te komen, Barry? :mrgreen:

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 20:04
door ds23man

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 20:05
door Barry2001
Haha ja, Mie Ketelkamp. Nee, hoofdtelefoon is aan mij niet besteed, thuis dan. Wel met lopen, volbaggeren met zweet die dingen.

Re: Sennheiser Orpheus 2015 edition

Geplaatst: di 03 nov 2015, 20:15
door Chris_T
Komen ze weer met een museumstuk :-s :-&