Pagina 1 van 1

JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 7:05
door ds23man
End of an Era. 43 years with JBL is Over



I was unceremoniously separated from employment by Harman following a 90 second explanation. My position was eliminated! Following an explanation of benefits, I was escorted out. The timing came as a surprise and as such, I haven't thought about my future plans. While I don't need to work financially, I need to be active and challenged so I must figure out what makes sense for me going forward. To be clear, this is not what I wanted or deserved, but I will not comment further on details until a much later date. My decision, not theirs.It was a good run and I am very pleased that I have brought so many people enjoyment with the products I have developed over the last 4 decades. Once things settle down, I hope to be more available on the forum, but I need some time to adjust.My best wishes to all you JBL fans. Treat your products well and enjoy them while you can.Best Regards,Greg Timbers

Bron: http://www.audioheritage.org/vbulletin/ ... BL-is-Over

Who is Greg Timbers:

http://www.audioheritage.org/html/people/timbers.htm

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 9:07
door SSassen
Toen ik de titel van 't topic las dacht ik dat Gerhard een stel JBL's van het grofvuil had gered? Dat zou een unicum wezen, want normaliter is Ray daar als de kippen bij :D

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 9:09
door ds23man
:rofl: :rofl: :rofl:

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 9:10
door Chris_T
Dit kan toch niet zomaar :think:. Anders is dit wel een van de beroerdste ontslagen na 40 jaar dienst.

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 9:27
door ds23man
En dan maar hopen dat ie op zijn veertigste dienstjaar een gouden klokkie heeft gehad.

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 9:30
door SSassen
ds23man schreef:
En dan maar hopen dat ie op zijn veertigste dienstjaar een gouden klokkie heeft gehad.
Toch liever een Audio Precision meetsysteem met alle toeters en bellen voor thuis?

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 9:34
door ray5150
SSassen schreef:
Toen ik de titel van 't topic las dacht ik dat Gerhard een stel JBL's van het grofvuil had gered? Dat zou een unicum wezen, want normaliter is Ray daar als de kippen bij :D
:mrgreen:

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 9:47
door ds23man

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 9:54
door SSassen
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 329,- op woensdag 5 oktober 2011.
Die € 329,- lijkt mij een schappelijke prijs, de € 8400,- zoals genoemd in de pdf is be-spo-tte-lijk!

Re: JBL icoon op straat gezet

Geplaatst: ma 05 okt 2015, 15:19
door Ah!buis
Just Been Leaving ?
Anne