Pagina 1 van 2

Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 7:58
door DragoSz
Ik kon vorige week nog keurig alle bijlagen zien maar vandaag laat geen enkel plaatje.
Is de Server misschien gecrasht? :think:

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 8:04
door Barry2001
Alle plaatjes zijn zichtbaar, lijkt een lokaal probleem bij jou daar.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 8:14
door Leeuwarden
Niet lokaal. Ik heb ook geen plaatjes...

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 8:45
door Henkjan
welke browser op welk OS draaien jullie?
ff testen in dit draadje dan maar...
ff testen in dit draadje dan maar...

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 8:56
door Leeuwarden
OSX Safari...

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 8:58
door pappaleo
Android 5.0.2 op HTC
En niet alle plaatjes zijn weg, alleen van na het weekend.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:03
door Henkjan
vreemd...

Afbeelding

we gaan zoeken

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:08
door Henkjan
de bijlagen staan wel gewoon op de server, ik kan er met ftp gewoon bij

ook een directe link naar de bestanden doet het:
Afbeelding
dit plaatje hoort dus in mijn post van 8:45

dus geen paniek, alles is er nog.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:12
door Barry2001
Ok, sorry voor de foute info. Ik zie ze op m'n iPhone wel, en inmiddels op het werk ook (W7 Explorer). Tenminste, het 08:45 plaatje.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:16
door Henkjan
zie je de bijlage in de post van 8:45 ook, of alleen het plaatje in de post van 9:08?

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:17
door Chris_T
Firefox 41.0 met hetzelfde probleem dat oude plaatjes niet meer te zien zijn, ook de bijlagen zijn er niet meer (alleen tekst).
Plaatje van 9.08 uur is te zien, maar op de link klikken in de post van 8.45uur geeft een blanco scherm.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:22
door Henkjan
Chris_T schreef:
Plaatje van 9.08 uur is te zien, maar op de link klikken in de post van 8.45uur geeft een blanco scherm.
bij mij hier t zelfde [chrome of vivaldi, w7]

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:31
door Barry2001
Ik zie ze beide, 08:45 en 09:08. Zowel W7 / Explorer als iefoon. Als ik op het 08:45 plaatje klik komt mevrouw groot in beeld.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:33
door ds23man
Hier ook geen problemen met W7 explorer.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:52
door Chris_T
Chrome en Explorer idem probleem.
Alles op W7 btw.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 9:54
door pappaleo
Het topic 60 liter behuizing

W7 en chrome: Geen plaatjes zichtbaar.
Android 5.0.2 op HTC (chrome): Eerste post plaatje zichtbaar, de rest niet.

Edit: En dat betreft in het laatste geval dan alleen de thumbnail. Op het plaatje zelf klikken geeft een leeg scherm.
Edit2: gevalletje cache. Bij verversing verdwijnt ook het enige nog zichtbare plaatje.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 10:08
door hannesie
+1

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 11:09
door satefan
Hier Safari op de mac....geen oude(re) plaatjes...nieuwe wel...grote vraag is dus wat er tussen 'oud' en 'nieuw' gebeurd is... :lagge:

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 11:35
door Marp
Ik ga er even naar kijken. Had gisteren nog niemend ergens last van?

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 11:39
door pappaleo
Gisteravond (na 21:30) trad het verschijnsel al op.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 11:50
door Marp
Probleem getekkeld en opgelost. Als het goed is ziet iedereen weer plaatjes.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 12:09
door hannesie
yep.

bedankt weer.

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 12:21
door Chris_T
:dank:

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: di 29 sep 2015, 12:49
door ray5150
Applausje voor Mario !

Re: Alle plaatjes zijn verdwenen?

Geplaatst: do 01 okt 2015, 10:49
door DragoSz
Ik zie ook alles weer \:D/