Radio geheugen BMW e87 canbus interface
Geplaatst: vr 18 sep 2015, 22:29
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn radio met inklapscherm. Hopelijk kunnen jullie me ermee helpen. Het volgende: ik heb een BMW E87 met canbus interface. Ik heb mijn standaard radio vervangen voor een gewone radio met klapscherm. Ik heb een quadlock stekker gekocht met canbus interface +15v. Deze aangesloten en de radio doet het. Alleen het geheugen valt weg. Nou de rode en gele in de iso radio stekker zelf omgedraaid, maar helaas. Geen behoudt van het geheugen en ook nog eens dat de radio uitvalt en rest bij volume 25+.
Heeft het geheugen probleem iets te maken met het canbus of wat kan het anders zijn? Wie om wie kan me helpen? dank jullie!!!
Ik heb een probleem met mijn radio met inklapscherm. Hopelijk kunnen jullie me ermee helpen. Het volgende: ik heb een BMW E87 met canbus interface. Ik heb mijn standaard radio vervangen voor een gewone radio met klapscherm. Ik heb een quadlock stekker gekocht met canbus interface +15v. Deze aangesloten en de radio doet het. Alleen het geheugen valt weg. Nou de rode en gele in de iso radio stekker zelf omgedraaid, maar helaas. Geen behoudt van het geheugen en ook nog eens dat de radio uitvalt en rest bij volume 25+.
Heeft het geheugen probleem iets te maken met het canbus of wat kan het anders zijn? Wie om wie kan me helpen? dank jullie!!!