Nooitgdacht!
Geplaatst: wo 19 aug 2015, 13:00
Aangezien het merk niet meer bestaat en wat er wel is skrikkelijk duur is make men er zelf maar ene!
Zoals ze in Tilburg zeggen: 'Met geweld n***t men een ezel'. De balken voor het werkblad zijn zo krom als een hoepeltje. Dus met wat overtuiging van de franse krik en veel water worden ze mss wel weer recht.
Op naar de werkbank, (ik noem haar: 'Ooitgedacht') een beetje Timmer kan niet zonder
Zoals ze in Tilburg zeggen: 'Met geweld n***t men een ezel'. De balken voor het werkblad zijn zo krom als een hoepeltje. Dus met wat overtuiging van de franse krik en veel water worden ze mss wel weer recht.
Op naar de werkbank, (ik noem haar: 'Ooitgedacht') een beetje Timmer kan niet zonder