Pagina 1 van 1

Nooitgdacht!

Geplaatst: wo 19 aug 2015, 13:00
door Archie
Aangezien het merk niet meer bestaat en wat er wel is skrikkelijk duur is make men er zelf maar ene!

Zoals ze in Tilburg zeggen: 'Met geweld n***t men een ezel'. De balken voor het werkblad zijn zo krom als een hoepeltje. Dus met wat overtuiging van de franse krik en veel water worden ze mss wel weer recht.

Op naar de werkbank, (ik noem haar: 'Ooitgedacht') een beetje Timmer kan niet zonder :rock:

Re: Nooitgdacht!

Geplaatst: wo 19 aug 2015, 16:14
door OpaBert
zo dat zijn aardige latjes op je workmate :P

Re: Nooitgdacht!

Geplaatst: wo 19 aug 2015, 16:34
door ds23man
Ben je nou je werkbank aan het recht maken of je workmate krom? :think: :think: :think:

Re: Nooitgdacht!

Geplaatst: wo 19 aug 2015, 17:35
door ray5150
Ik dacht even dat hij zelf een set beitels ging maken. :lol:

Re: Nooitgdacht!

Geplaatst: wo 19 aug 2015, 17:58
door Archie
De nestor aller banken: