Pagina 1 van 1

Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm geboden :)

Geplaatst: ma 17 aug 2015, 16:11
door matjans
Hallo allemaal !

Ziehier een soort bouwverslag van mijn zelfgeknutselde mini monitortjes:
viewtopic.php?f=3&t=21684

En zo zien ze er nu ongeveer uit:
_IMG_20150211_142338.jpg
(niet op de ondersteboven rechterspeaker letten)

Punt is -- en hier heb ik absoluut geen ervaring mee -- dat er nog een passief filter in moet. Aangezien ik te weinig tijd heb (lees: teveel hobbies heb) om mij eens goed te verdiepen in de materie en een daadwerkelijk netjes filter hiervoor te ontwerpen, dacht ik het forum om hulp te vragen :)

Wie o Wie heeft zin om mijn monitortjes eens goed door te meten en een netjes filter te ontwerpen?

In ruil stel ik (onderhandeling mogelijk :) ) voor een mooie zijde zelf-koudgerookte zalm a la Matthijs :)
Marineren
Marineren
Roken
Roken
Mocht iemand willen helpen, heel heel graag !

Matthijs

Re: Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm gebode

Geplaatst: ma 17 aug 2015, 16:22
door bas focal m180
Dre is op vakantie :rofl:

Re: Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm gebode

Geplaatst: ma 17 aug 2015, 16:30
door pappaleo
bas focal m180 schreef:
Dre is op vakantie :rofl:
Vanwege de zalm? Of vanwege de maat van de monitors?

Den Haag is overigens niet zo heel ver weg :mrgreen: dus ik wil wel eens een poging wagen.

Re: Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm gebode

Geplaatst: ma 17 aug 2015, 20:36
door markbakk
En natuurlijk wel een verslag van de meetsessie en het filterwerk, maar daarin vertrouw ik wel op je.

Re: Wie-O-Wie: Filterhulp gevraagd, zelfgerookte zalm gebode

Geplaatst: vr 21 aug 2015, 17:01
door pappaleo
markbakk schreef:
En natuurlijk wel een verslag van de meetsessie en het filterwerk, maar daarin vertrouw ik wel op je.
Eerste onderzoek is gedaan. De resultaten staan hier.