Pagina 1 van 1
Eigenbouw meubel
Geplaatst: ma 10 aug 2015, 14:58
door Peter578
Na lang dubben toch maar een nieuw meubel gemaakt.
Na het aan zetten van de receiver, komt de center omhoog achter het scherm uit.
Ben nu eindelijk tevreden met deze opstelling.
Re: Eigenbouw meubel
Geplaatst: ma 10 aug 2015, 17:12
door Barry2001
Peter578 schreef:
Na het aan zetten van de receiver, komt de center omhoog achter het scherm uit.
Hoe werkt dit, motortje, mechanisch?
Re: Eigenbouw meubel
Geplaatst: ma 10 aug 2015, 18:43
door Peter578
Dit is eigenlijk een elektrische raam uitzetter.
Het is een complete unit waar een ronde as 300mm uitkomt.
Re: Eigenbouw meubel
Geplaatst: ma 10 aug 2015, 19:01
door Barry2001
Interesting, kun je laten zien hoe je dat gedaan hebt?
Re: Eigenbouw meubel
Geplaatst: di 11 aug 2015, 9:24
door Peter578
Hier enkele foto's
Re: Eigenbouw meubel
Geplaatst: di 11 aug 2015, 11:18
door Henkjan
Re: Eigenbouw meubel
Geplaatst: di 11 aug 2015, 11:35
door ray5150
Knap gemaakt hoor !
Re: Eigenbouw meubel
Geplaatst: di 11 aug 2015, 13:05
door Barry2001
Ik hou wel van dit soort oplossingen, netjes gedaan! Waarschijnlijk heb je weinig ruimte ter beschikking, en dan staat het zo mooi compact bij elkaar.