Pagina 1 van 1

hallo weer

Geplaatst: zo 26 jul 2015, 16:00
door tube 300
Hallo allemaal
10 jaar geleden heb ik mij hier eens aangemeld en uit die tijd waren mijn laatste posts ook
sinds gisteren heb ik toch weer wat gepost hier maar me nog niet voorgesteld
mijn hobby is al 30 jaar of nog langer zelfbouw audio.
Buizen versterkers bouwen cd spelers, dacjes draaitafels enz. en ook luidsprekers met name hoornluidsprekers, waar ik nu ook weer een nieuw project mee gestart ben.
En waar ik de weg die ik er nog mee moet gaan hier wil gaan posten.
Ik ben altijd met dingen bezig vaak ook nog tegelijk naast dit loopt ook nog en nieuw cd loopwerk
maar de hoorns hebben nu de meeste aandacht.
groeten Robert

Re: hallo weer

Geplaatst: zo 26 jul 2015, 16:36
door Barry2001
Welkom nogmaals en laat svp de volgende post niet weer 10 jaar duren :mrgreen: