Even voorstellen
Geplaatst: ma 08 jun 2015, 15:31
Hallo Allemaal,
Na een tijdje lezen heb ik besloten me aan te melden, omdat contact met lokale mede-hobbyisten misschien tot wat leuks kan leiden. Mijn naam is Jurgen, en ik ben voor zover mijn herinnering teruggaat in de tijd bezig met elektronica. Verder houd ik ervan om luidsprekers te knutselen. Mijn laatste project is een FAST die begonnen is als Markaudio 12PW/7P combinatie, maar nu waarschijnlijk met een andere breedbander bovenin verder door het leven moet. Ik heb nog veel meer projecten in variërende staat vanontbinding completering, en zoals bij de meesten wel is de grootste knelpuntsfactor de tijd die ik in mijn "mancave" kan doorbrengen. Ik hoop op een vruchtbare uitwisseling van ervaringen!
Groet,
Jurgen
Na een tijdje lezen heb ik besloten me aan te melden, omdat contact met lokale mede-hobbyisten misschien tot wat leuks kan leiden. Mijn naam is Jurgen, en ik ben voor zover mijn herinnering teruggaat in de tijd bezig met elektronica. Verder houd ik ervan om luidsprekers te knutselen. Mijn laatste project is een FAST die begonnen is als Markaudio 12PW/7P combinatie, maar nu waarschijnlijk met een andere breedbander bovenin verder door het leven moet. Ik heb nog veel meer projecten in variërende staat van
Groet,
Jurgen