Demo aan de ladder DAC
Geplaatst: za 09 mei 2015, 1:17
Ja dit is m. (zie topic,,Ladder+++,,)
Heb dit ding uit nieuwsgierigheid aangeschaft,als tussendoor projectje,tot ik mijn spieren weer op dreef heb,om met het laatste buizenprojectje verder te gaan...............
Wat doen we eerst
De voeding
Gelijk maar twee Salas BIB shunt,s in elkaar geknutseld,je kunt er ook gelijk een trafo van 2x 7,5v aan knutselen en gaan met die banaan,maar heb gemerkt (zie mijn AD1865 DAC projectjes)
dat een voeding een DAC maakt of breekt.
Gelezen van anderen,dat het ook uitmaakt bij deze DAC.
Dus bouwen maar..........
Print gemaakt voor 2x 15v trafo,s,een batterijtje elco,s er bij en twee printjes gemaakt voor de Shunt voedingen van + en - 12v.
Heb dit ding uit nieuwsgierigheid aangeschaft,als tussendoor projectje,tot ik mijn spieren weer op dreef heb,om met het laatste buizenprojectje verder te gaan...............
Wat doen we eerst
De voeding
Gelijk maar twee Salas BIB shunt,s in elkaar geknutseld,je kunt er ook gelijk een trafo van 2x 7,5v aan knutselen en gaan met die banaan,maar heb gemerkt (zie mijn AD1865 DAC projectjes)
dat een voeding een DAC maakt of breekt.
Gelezen van anderen,dat het ook uitmaakt bij deze DAC.
Dus bouwen maar..........
Print gemaakt voor 2x 15v trafo,s,een batterijtje elco,s er bij en twee printjes gemaakt voor de Shunt voedingen van + en - 12v.