Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Geplaatst: do 23 apr 2015, 18:27
Op de valreep kreeg ik lucht van het ontwerpwedstrijd. Omdat ik het een leuk initiatief vind, heb heb ik aangeboden fineer voor deze projecten te leveren met 20% korting.
Daarbij wilde ik ook een prijs aan verbinden maar gezien de late instap, was dat niet zo eerlijk.
Bovendien zijn er ook leden die niet zo kundig zijn die ook eigenlijk een kans verdienen.
Vandaar een nieuwe wedstrijd met een visueel tintje.
Bouw je luidspreker en bekleed hem volledig of deels met fineer dat bij mij gekocht is. Doet er niet toe of het een bestaand ontwerp is of nieuw.
Hou daarvan een bouwverslag bij op dit forum en zorg dat het af is voor het einde van dit jaar.
Eigen leden kunnen dan stemmen op de verschillende ontwerpen.
De winnaar krijgt het bestede fineerbedrag terug.
De runner up word beloond met 75%.
Bij 15 ínzendingen of meer worden nog eens twee prijzen verloot onder de ontwerpen. De eigenaars krijgen 50% terug.
Alle deelnemers krijgen de standaardkorting van 15% mits er ook een bouwverslag volgt.
Dit heb ik in het verleden niet gevraagd maar ik vind het wel op zijn plaats en maakt het forum levendig.
Ben ik nog wat vergeten?
oh ja voor de korting gewoon een PB-tje sturen.
Daarbij wilde ik ook een prijs aan verbinden maar gezien de late instap, was dat niet zo eerlijk.
Bovendien zijn er ook leden die niet zo kundig zijn die ook eigenlijk een kans verdienen.
Vandaar een nieuwe wedstrijd met een visueel tintje.
Bouw je luidspreker en bekleed hem volledig of deels met fineer dat bij mij gekocht is. Doet er niet toe of het een bestaand ontwerp is of nieuw.
Hou daarvan een bouwverslag bij op dit forum en zorg dat het af is voor het einde van dit jaar.
Eigen leden kunnen dan stemmen op de verschillende ontwerpen.
De winnaar krijgt het bestede fineerbedrag terug.
De runner up word beloond met 75%.
Bij 15 ínzendingen of meer worden nog eens twee prijzen verloot onder de ontwerpen. De eigenaars krijgen 50% terug.
Alle deelnemers krijgen de standaardkorting van 15% mits er ook een bouwverslag volgt.
Dit heb ik in het verleden niet gevraagd maar ik vind het wel op zijn plaats en maakt het forum levendig.
Ben ik nog wat vergeten?
oh ja voor de korting gewoon een PB-tje sturen.