Pagina 1 van 2

muziek luisterdag

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 19:48
door hsmeets
dus gewoon het geijkte zeg je.....

Jas at the powned shop
Diana Krolls
Huug Massalekeel
Tod Runderen
Eva Cashiedie

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:16
door ray5150
FR_Aad schreef:
Gewoon een ceedeespelert met een paar ceedees. We draaien toch meestal het zelfde. ;-)
laat me raden, Japanse trommels & Diana Krolls ? :mrgreen:

(huib was me al voor...)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:18
door knuisje
En natuurlijk de roze vlooien met de andere kant van de maan. :roll:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:20
door ds23man
Ik stel voor om alleen nog maar cd's van BZN te draaien. :mrgreen:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:21
door knuisje
Als jij je collectie meeneemt. :yeah:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:23
door ray5150
ds23man schreef:
Ik stel voor om alleen nog maar cd's van BZN te draaien. :mrgreen:
Ja, meer Paling Pop op de luisterdagen ! :yeah: :yeah:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:24
door ds23man
Vooruit, de Cats cd's van Knuis mogen ook! :lol:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:46
door knuisje
Abba ook goed? :rofl:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:47
door ds23man
Nee

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 20:48
door dre
knuisje schreef:
Abba ook goed? :rofl:
In ieder geval minder rommel als die andere rommel. :mrgreen:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:04
door John P
Gelukkig zijn Di reStraits uit het gezamenlijke geheugen verdwenen. O jee daar zijn ze weer.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:06
door FR_Aad
Calling Elvis

Muziek Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:07
door knuisje
You and your friend, daar werden de Daudio's mee gedemonstreerd.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:08
door pappaleo
Draai je eens een keer wat anders, dan kijkt iedereen van: "wat is dit nu weer?"

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:16
door ray5150
Definieer "anders". :mrgreen:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:21
door pappaleo
ray5150 schreef:
Definieer "anders". :mrgreen:
Kirstin Hersch, Angus & Julia Stone, Dead can Dance

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:23
door ds23man
Corry en de rekels.... :lol:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:28
door pvanlingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:29
door ray5150
Te gewoontjes, want verantwoord.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:31
door Barry2001
pappaleo schreef:
Kirstin Hersch, Angus & Julia Stone, Dead can Dance
Inspiratie gehad? :mrgreen:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:32
door ds23man
Een bel maakt nog geen klokkenspel...

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:35
door ray5150
Buisklokken, ook leuk. :mrgreen:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:40
door pvanlingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:46
door pappaleo
Barry2001 schreef:
pappaleo schreef:
Kirstin Hersch, Angus & Julia Stone, Dead can Dance
Inspiratie gehad? :mrgreen:
De eerste cd van hen 25 jaar geleden aangeschaft. Dus meer onder het stof vandaan gehaald :mrgreen:

Vorig jaar in Breda had ik AION bij me.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 21:50
door Pjotr
ray5150 schreef:
Te gewoontjes, want verantwoord.
Wat moeilijker dan:



Let wel, dit is één basklarinet waarop tegelijkertijd flageoletten gespeeld worden! :D