Pagina 1 van 1

b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 8:57
door edje
Ben dus opzoek naar hoe de aansluitingen liggen van een 8 polige powerlink van b&o om eem MCL 2P poweramp van b&o( oud beestje)
aan te laten schakelen Wie weet hier raad mee ?

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: ma 20 apr 2015, 9:53
door Olaf Analogue
Hier heb je een lay out.
http://beophile.com/?page_id=13249

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: vr 01 mei 2015, 4:03
door Olaf Analogue
Hmpf, graag gedaan. :(

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: vr 01 mei 2015, 6:46
door SARK
:rofl:

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 25 jun 2015, 20:18
door edje
Naar mijn mening moet er ergens 5 volt worden aangeboden. Is me hier niet duidelijk?

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 25 jun 2015, 21:37
door SARK
Waar baseer jij jouw mening op dan :?:

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 25 jun 2015, 21:50
door ray5150
Pin 4 ?

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: vr 26 jun 2015, 10:03
door SARK
Lijkt mij ook maar ik ben toch wel niewsgierig naar de bron van Edje (oftewel .... waar hij die informatie vandaan haalt), misschien dat hij zijn eigen vragen kan beantwoorden :mrgreen:

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: wo 11 mei 2016, 18:55
door ray5150
8 polig, gaat het dan om een MKII of MKIII ? :-k

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: wo 11 mei 2016, 19:46
door ds23man
Uche uche, Ray blaast wat stof weg.........

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 12 mei 2016, 0:22
door ray5150
Heel vreemd, maar ik heb bovenstaande post van mij al vele maanden geleden gepost. :think:

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 12 mei 2016, 21:20
door Aaad
ray5150 schreef:
Heel vreemd, maar ik heb bovenstaande post van mij al vele maanden geleden gepost. :think:
Dejavu of ben je zonder het te weten een timetraveller?

Aad

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 12 mei 2016, 21:33
door ray5150
Geen van beiden.
Wat wel heel merkwaardig is, dat toen ik woendagmiddag op mijn telefoon het forum opende, stond dit topic bovenaan, en bij dat bericht van mij stond iets in de trant van "message bumped by edje". :think:
Is hij soms aan het forum hacken of zo, ik weet het niet.

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 12 mei 2016, 21:52
door pappaleo
Nee, edje heeft zijn topic "gebumpt". Dat heeft tot gevolg dat de datum van de laatste post aangepast wordt en de post als ongelezen wordt gemarkeerd, of zoiets.

Edit: Ray zegt zelf ook al zoiets, las ik even overheen. Bumpen is gewoon een forum optie. Kan je alleen uitvoeren met een topic dat je zelf gestart bent.

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 12 mei 2016, 22:03
door pappaleo
Ik zal mijn isobarix topic eens bumpen. De laatste post daarin is van Barry op 29 april om 08:19 12 mei om 22:03

Edit: ja dus :mrgreen:

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 12 mei 2016, 22:06
door Barry2001
Oh ja??

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 12 mei 2016, 22:21
door pappaleo
Je moet toch wat tijdens die songfestivalterreur :hide:

Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?

Geplaatst: do 12 mei 2016, 22:47
door Barry2001
Slow down bro!