Pagina 1 van 3
Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:05
door ds23man
Aangezien Anne al jaren onze steun en toeverlaat is op dit forum, zou het leuk zijn als wij hem in staat konden stellen dat ie dit jaar naar Breda komt.
Dus kom maar op met de suggesties!
Maar mondje dicht, hij mag het niet weten!

Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:23
door bas focal m180
Zeer goed idee , hier moeten we werk van maken.
Iemand met een grote auto, land rover bv.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:23
door meiborg
DHL? FedEx?
Edit:
Wacht even, ik mis hier iets. Is er iets wat Anne weerhoudt hier naartoe te komen? Moet er speciaal vervoer geregeld worden?
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:27
door ds23man
meiborg schreef:DHL? FedEx?
Edit:
Wacht even, ik mis hier iets. Is er iets wat Anne weerhoudt hier naartoe te komen? Moet er speciaal vervoer geregeld worden?
Anne zit in een verzorgingstehuis en maakt gebruik van een scootmobiel. Weet niet of hij verder afhankelijk is van een rolstoel.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:41
door Walt
Heb jij iets met de mods geregeld zodat hij dit topic niet kan zien?
Groetjes Walter
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:46
door knuisje
Nee, want dan wordt het een ontvoertopic.

Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:47
door ds23man
En dat is strafbaar

Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:48
door Pjotr
Heb het een paar jaar geleden ook al eens aangekaart en toen wilde hij zelf niet. Maar dit keer zal hij moeten

Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 16:50
door Walt
Lijkt mij leuk al hij er is, inderdaad menig forumlid heeft gebruikt gemaakt van zijn enorme kennis op elektronica gebied.
Groetjes Walter
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 17:17
door AatV
Wat Anne betreft, had begrepen dat hij inderdaad geheel rolstoel-afhankelijk is. Misschien is er professioneel vervoer nodig, maar dit kan ons/hem toch niet tegenhouden?!
Gerhard, jij ben toch (verre) familie. Maak hem maar duidelijk dat hij niet kan weigeren.
groet,
Aat
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 17:26
door ds23man
Is er trouwens een invalidetoilet in Breda?
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 17:26
door meiborg
Meestal kunnen mensen die afhankelijk zijn qua vervoer gebruik maken van de regiotaxi of als het verder weg is, Valys. Als dit geen optie is stel ik een inzamelrondje voor om passend vervoer te huren.
Qua eventuele ondersteuning op andere vlakken gedurende de dag, ben ik best bereid om wanneer nodig te helpen gezien mijn werk in de sector zorg en welzijn. Eea wel ik wel graag van te voren weten aangezien ik dan voor de 30ste pbl uren opneem zodat ik niet onverwacht kan worden opgeroepen door de werkgever.
Mvg Reinder
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 17:29
door ds23man
Anne woont bij Brussel.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 17:30
door pappaleo
Ik heb hem onlangs nog gepolsd hierover, maar hij liet het toch liever aan zich voorbijgaan.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 17:30
door ds23man
Sociale druk doet wonderen.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 17:37
door meiborg
Hmm ik neem aan dat in België gelijke voorzieningen zijn?
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 17:57
door MickRS
Kan iemand met leasebak niet even via Brussel rijden... Uurtje vanaf Breda
Als er echt niemand vanuit die hoek komt, wil ik m wel ophalen als ik mijn spullen uitgeladen heb. Moet einde dag wel weer iemand hem naar huis brengen.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 18:03
door ds23man
Denk dat we een rolstoelbus moeten regelen.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 18:14
door meiborg
Denk het ook
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 18:15
door MickRS
Toen mijn moeder in een rolstoel zat, pikte ik haar ook op. Rolstoel achter in, moeders op de stoel. Nu weet ik natuurlijk niet of de conditie van Anne dat toelaat... Gezien jullie reacties ben ik bang van niet. Dan idd een bus regelen!
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 20:38
door wdd
Als Anne het wil, dan wil ik hem wel ophalen en zelfs terugbrengen

. Twee oude narafieten in dezelfde oude kar

Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 20:46
door dre
pappaleo schreef:Ik heb hem onlangs nog gepolsd hierover, maar hij liet het toch liever aan zich voorbijgaan.
Lezen is lastig geloof ik?

Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 20:48
door bas focal m180
pappaleo schreef:Ik heb hem onlangs nog gepolsd hierover, maar hij liet het toch liever aan zich voorbijgaan.
Misschien ook incontinent, en ook een rede.
Ik denk dat iedereen het wel leuk zou vinden als hij ook aanwezig is.
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 21:08
door ds23man
Je bent iets te plas tisch Bas.....
Re: Het AH!Buis transporttopic
Geplaatst: zo 05 apr 2015, 21:12
door Walt
Dat krijg je met al dat gesmolten ijs...
