Pagina 1 van 7

Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 22:48
door Wowly
Indien je op 30 mei 2015 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is al jaren 7,5 euro.

Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....

Wie wordt de eerste???

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is

EDIT: 24 mei veranderd naar 30 mei




1 Dre met TBC monitor
2 Tino
3 Ray 5150
4 Hannesie met ladder met versterking en muziek via de Odroid U3 met externe HD
5 Henkjan
6 Pappaleo met Mission impossible
7 Bas Focal m180
8 FR_Aad
9 Pjotr
10 MickRS met Open baffle project, Elekit TU-879S
11 Arno met cementen prullaria
12 Barry2001 met de Refmons
13 Meanman64 met Naksa 80 amp, Morel Devon en evt Naksa 125 amp
14 Sander 1238
15 Kuiperik
16 Kappa7 met Acoustic Signature Impact draaitafel emt Benz Glider H als element, Phono Dude en de Pearl2
17 Jeroen_d
18 Walt met wedstrijdluidsprekers
19 John P met wedstrijdluidsprekers
20 Knuisje met de lxmini's
21 Rudy (Rumoh) met Css twin, Dax2 en versterkingsset voor de 2 sets speakers
22 Toto met afdac2 en evt Shigaclone
23 Tigradekat
24 Meiborg
25 Aatv met ???
26 asanden
27 Wouter
28 Shadow + Gast (hij krijgt zijn nick bij de luisterdag zelf :twisted: )
29 Cool
30 Jan Didden met 2 eindversterkers ( 1 x AD815 Chips 30 W/lanaal 1 x MOSFET)
31 Cobaltjeh
32 Ivo
33 BertDB
34 DickS
35 Bert61
36 Molekuul
37 CarloPJB (tuurlijk!!)
.. Mies dus niet :(
38 Daniël
39 eddyvdb
40 pvanlingen
41 asterduc
42 Edje
43 RJMulder
44 Wilco
45 DKM (evt.)
46 Chris_T met de wavecor TL's
47 Rodi
48 Winfield
49 wdd
50 Gijs
51
52
53
???

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 22:48
door dre
Tino en ik a.u.b.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 22:53
door ray5150
Ja, leuk ! :D :proost:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 22:53
door hannesie
Wowly schreef:
Indien je op 24 30 mei op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.
Ik neem aan dat het een type vout is. :lol:

Ik kom de zaak ook maar weer bekijken.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 23:33
door Henkjan
staat in de agenda (op 30 mei)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 23:39
door pappaleo
Ik ben erbij!

Edit: En heb vanzelfsprekend de Mission Impossible bij me.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 23:40
door bas focal m180
pappaleo schreef:
Ik ben erbij!
Leuk kom ik ook ik wil de speakers graag horen.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: vr 03 apr 2015, 23:58
door FR_Aad
Ik ben er ook weer bij!

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 0:23
door Pjotr
Zow wat een plannen, wat een aantal Breda topics, wat een organisatie :D Wat nu als er 100 deelnemers komen en ze brengen alle 100 een set enzowat mee? Hebben die dan allemaal voorrang? :think:

Voordat de plaatsen op zijn: Ik ben i.i.g. van plan te komen ;)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 0:56
door hannesie
Pjotr schreef:
Zow wat een plannen, wat een aantal Breda topics, wat een organisatie :D Wat nu als er 100 deelnemers komen en ze brengen alle 100 een set enzowat mee? Hebben die dan allemaal voorrang? :think:

Voordat de plaatsen op zijn: Ik ben i.i.g. van plan te komen ;)
Wij kennen het gezegde: "Eerst zien, zei blinde Mozes" , tenminste mijn van oorsprong Zwijndrechtse schoonmoeder zei dat dan. :lol:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 1:28
door MickRS
30 mei toch?!

Ik pleur de hele zooi nog wel een keer in de auto.... Met RCA 807 lampen. 8)

draadje speakers
draadje versterker, een van de...
draadje filter

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 8:06
door ds23man
Ik kom ook op 30 mei.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 8:38
door Barry2001
Verschillende topics met ook nog eens verschillende data, verwarrend allemaal. Maar het zal dus 30 mei zijn, ik kom graag ook even luisteren.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 9:01
door meanman64
Ik kom ook met Naksa 80 amp en Morel Devon speakers.
Onder voorbehoud Naksa 125 amp

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 9:38
door sander1238
Ik ben ook weer van de partij

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 10:13
door kuiperik
Lijkt me leuk om ook eens in Breda te komen kijken.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 10:51
door GerardJ
Ik kom op 30 mei.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 11:23
door Kappa7
Mooi :D ik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 11:28
door jeroen_d
Ik zal er ook zijn.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 11:30
door Walt
Ik zal er ook zijn, de wedstrijd speakers komen dan weer mee!

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 12:42
door Wowly
Heb slecht knip en plakwerk uitgevoerd, moet natuurlijk zijn 30 mei O:)
100 bezoekers zijn simpelweg de max, er zijn er nog nooit zoveel geweest dus maak je geen zorgen. Maargoed, als er onverhoopt toch zoveel aanmeldingen zijn dan is de grens 100 personen.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: za 04 apr 2015, 12:58
door John P
Ik zal mijn wedstrijd luidsprekers dan hopelijk wel af hebben, dus reken mij maar mee.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: zo 05 apr 2015, 12:49
door knuisje
Ik ben er ook bij. Ik neem de lxmini's mee (graag een kleine ruimte).

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: zo 05 apr 2015, 12:49
door dre
Goed plan! 8)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Geplaatst: zo 05 apr 2015, 13:51
door RumoH
Ik en Gerjan (Mtraxx) komen ook,
Ik neem de CSS twin, DAX² en een versterkingsset voor deze 2 sets speakers mee

Rudy (en Gerjan)