Pagina 1 van 1
Breda Carpooltopic 2015
Geplaatst: vr 03 apr 2015, 22:05
door Wowly
1
Re: Breda Carpooltopic 2015
Geplaatst: vr 03 apr 2015, 22:05
door Wowly
2
Re: Breda Carpooltopic 2015
Geplaatst: za 04 apr 2015, 11:27
door Kappa7
3........... Plaatsen beschikbaar vanaf Ermelo.
Re: Breda Carpooltopic 2015
Geplaatst: wo 20 mei 2015, 23:12
door bramwilbrink
Beste forumleden,
is er iemand die naar breda rijdt over het ede/veenendaal.(de a12) En die een 16-jarige,ik dus! Mee wil nemen?
ik kan zelf natuurlijk ook gaan met het openbaar vervoer, alleen moet ik dan een 4,5 uur alleen doorbrengen......
groeten , bram wilbrink