Pagina 1 van 1

Hallo allemaal.

Geplaatst: do 02 apr 2015, 11:55
door mikey
Hallo mede formers,

Mijn naam is Michael(Mike zoals iedereen me noemt)
Ben natuurlijk nieuw hier(eens moet de eerste keer zijn).
Ik ben van plan om ook iets te gaan bouwen terzijde tijd.
voorlopig staan er eerst nog twee andere projecten.
Namelijk de zolder verbouwen voor me 5 jarig zoontje
En daarna de schuur, omdat de ''hobby/klus/pruts ruimte op zolder zat.
voorlopig zit ik verslagen te lezen(kwijlen).
dus voorlopig lezen lezen en nog eens lezen :D

gr. Mike

Re: Hallo allemaal.

Geplaatst: do 02 apr 2015, 12:10
door Olaf Analogue
Hoi Mike.
Welkom hier en alvast veel lees en bouw plezier.
Wat heb je nu staan op audio gebied?