Hallo allemaal
Geplaatst: zo 29 mar 2015, 20:13
Hallo iedereen,
Ook ik lees al een tijdje mee op jullie forum. Toen ik oude speakers had gevonden, gaf dat de doorslag om me ook te registreren. Ik wil die speakers namelijk goed onder handen nemen en opknappen. Hopelijk kunnen jullie me helpen bij de keuze van de speakerunits en het dempingsmateriaal, want ik heb helemaal geen ervaring in het zelf bouwen/opknappen van speakers...
Laat ik me ook nog even voorstellen, ik ben Ruben en ben 17 jaar. Zit op het VWO en ik luister graag muziek. Momenteel heb ik een setje Monitor Audio's staan met een JBL subje op m'n Marantz receiver.
Groetjes,
Ruben
Ook ik lees al een tijdje mee op jullie forum. Toen ik oude speakers had gevonden, gaf dat de doorslag om me ook te registreren. Ik wil die speakers namelijk goed onder handen nemen en opknappen. Hopelijk kunnen jullie me helpen bij de keuze van de speakerunits en het dempingsmateriaal, want ik heb helemaal geen ervaring in het zelf bouwen/opknappen van speakers...
Laat ik me ook nog even voorstellen, ik ben Ruben en ben 17 jaar. Zit op het VWO en ik luister graag muziek. Momenteel heb ik een setje Monitor Audio's staan met een JBL subje op m'n Marantz receiver.
Groetjes,
Ruben