Pagina 1 van 1

Hallo allemaal

Geplaatst: zo 29 mar 2015, 20:13
door korteder
Hallo iedereen,

Ook ik lees al een tijdje mee op jullie forum. Toen ik oude speakers had gevonden, gaf dat de doorslag om me ook te registreren. Ik wil die speakers namelijk goed onder handen nemen en opknappen. Hopelijk kunnen jullie me helpen bij de keuze van de speakerunits en het dempingsmateriaal, want ik heb helemaal geen ervaring in het zelf bouwen/opknappen van speakers...

Laat ik me ook nog even voorstellen, ik ben Ruben en ben 17 jaar. Zit op het VWO en ik luister graag muziek. Momenteel heb ik een setje Monitor Audio's staan met een JBL subje op m'n Marantz receiver.

Groetjes,
Ruben

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: zo 29 mar 2015, 20:17
door Henkjan
hallo Ruben, welkom hier!

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: zo 29 mar 2015, 20:41
door ds23man
Welkom, gelukkig wat jonge aanvulling op deze oude lullen club! :lol:

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: ma 30 mar 2015, 13:38
door korteder
Hahahaahah tjaa, als het maar gezellig is ;)

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: ma 30 mar 2015, 16:22
door hannesie
En anders maken we het gezellig in Sliedrecht of Dordrecht. :D

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: di 31 mar 2015, 16:58
door FR_Aad
ds23man schreef:
Welkom, gelukkig wat jonge aanvulling op deze oude lullen club! :lol:
Ja, hier is een foto van de laatste zelfbouw luisterdag.

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: di 31 mar 2015, 17:09
door ds23man
:rofl: :rofl: :rofl:

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: di 31 mar 2015, 17:38
door ray5150
FR_Aad schreef:
ds23man schreef:
Welkom, gelukkig wat jonge aanvulling op deze oude lullen club! :lol:
Ja, hier is een foto van de laatste zelfbouw luisterdag.
:lol: :lol: :lol:

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: di 31 mar 2015, 17:40
door pappaleo
Hee dat ben ik, maar wie zit er daar naast me?

:lagge: :lagge:

Re: Hallo allemaal

Geplaatst: di 31 mar 2015, 18:49
door ds23man
Aad........ :mrgreen: