Pagina 1 van 1

carpool topic

Geplaatst: do 26 mar 2015, 2:33
door bas focal m180
Is er nog iemand omgeving Nijmegen die rond 11.30 naar Alphen rijd?

En zo rond 17.00 weer huiswaarts keert.

En mij ook in de auto wil.

Ik zit nagenoeg NOOIT zonder auto, maar wel a.s. zaterdag. :boos:

Re: carpool topic

Geplaatst: do 26 mar 2015, 15:37
door Motorfret
10 u vertrekken we uit ewijk Bas.
laat maar weten als je dat red en mee wilt.

Re: carpool topic

Geplaatst: do 26 mar 2015, 23:25
door bas focal m180
Motorfret schreef:
10 u vertrekken we uit ewijk Bas.
laat maar weten als je dat red en mee wilt.
Phoe dat is wel erg vroeg voor mij, 4 uur slaap is echt te kort.

Bedankt voor het aanbod.