Penaudio minimonitors Charisma en Rebel2
Geplaatst: zo 14 mei 2006, 21:18
Ben Vrijdag 12 mei bij Rinsma langs geweest.... bereikbaarheid
was slecht... wegreconstructie in Lippenhuizen wie had dat gedacht..
na 3 km lopen toch Rinsma Hifi gevonden ...
Na het beluisteren van de Penaudio Charisma en de Rebel2 mini monitors
behoorlijk diep onder der indruk van wat er mogelijk is op het gebied
van ruimtelijke weergave .. geweldig wat een 3 D plaatje..
Hierin is de charisma toch ietsje beter
Maar ik weet nu wat je ongeveer als referentie voor
"werkelijkheidsweergave"zou kunnen gebruiken
Nog even over het laag van de Rebel2 geluisterd met
de Alabaster ... ik vond dat er genoeg laag aanwezig was..
Met de Rebel2 zou ik ook heel tevreden zijn hoor
het prijsverschil tussen de beide speakertjes is gewoon
te groot.....
was slecht... wegreconstructie in Lippenhuizen wie had dat gedacht..
na 3 km lopen toch Rinsma Hifi gevonden ...
Na het beluisteren van de Penaudio Charisma en de Rebel2 mini monitors
behoorlijk diep onder der indruk van wat er mogelijk is op het gebied
van ruimtelijke weergave .. geweldig wat een 3 D plaatje..
Hierin is de charisma toch ietsje beter
Maar ik weet nu wat je ongeveer als referentie voor
"werkelijkheidsweergave"zou kunnen gebruiken
Nog even over het laag van de Rebel2 geluisterd met
de Alabaster ... ik vond dat er genoeg laag aanwezig was..
Met de Rebel2 zou ik ook heel tevreden zijn hoor
het prijsverschil tussen de beide speakertjes is gewoon
te groot.....